لزوم هماهنگی برپایی همایش پیاده روی خانوادگی در هفته نیرو انتظامی

اقتصاد ایران: کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه بر لزوم هماهنگی و همکاری دستگاه‌ها در برپایی همایش پیاده روی خانوادگی در هفته نیرو انتظامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا آمویی بعد از ظهر دوشنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی ورزش شهرستان که در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه عملکرد بسیار خوبی در مأموریت‌های محول شده دارد که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی در انجام وظایف خود انقلابی عمل کرده است، افزود: سازمان فرهنگی و سازمان سیما منظر شهرداری در موضوع فضا سازی شهری بسیار خوب عمل کرده‌ا ند به نحوی که گاهاً ساعاتی پس از وقوع یک حادثه، می‌بینیم که فضای شهر تغییر پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: در مناسبت‌های مختلف می‌بینیم طرح‌های فاخر که برگرفته از اشعار شاعران کرمانشاهی است از سوی سازمان فرهنگی شهرداری طراحی و از سوی سازمان سیما منظر شهرداری در سطح شهر اکران می‌شود که جای تقدیر دارد.

آمویی ادامه داد: برگزاری مراسم‌های عمومی و مردم محور همکاری و مشارکت دستگاه‌ها را می‌طلبد.

وی افزود: هریک از دستگاه‌ها نیز نقطه اوجی در فعالیت‌های خود دارند که خدماتشان برجسته‌تر می‌شود، مانند همین هفته انتظامی.

وی در پایان گفت: برگزاری پیاده روی خانوادگی و دعوت از آحاد مردم یکی از فعالیت‌هایی است که در ایجاد شور و نشاط اجتماعی تأثیر قابل ملاحظه‌ای دارد.

گفتنی‌ست که در این جلسه هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بمناسبت هفته فراجا صورت گرفت و وظایف نهادهای مربوطه مشخص شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ