شهدای دولت بهترین الگو برای ادامه مسیر خدمت هستند

اقتصاد ایران: شهریار- فرماندار شهریار گفت: شهدای دولت بهترین الگو برای ادامه مسیر خدمت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی‌نژاد شامگاه دوشنبه در چهارمین یادواره شهدای بسیج ادارات و کارمندان استان تهران که به میزبانی شهرستان شهریار در شهر وحیدیه برگزار شد، ضمن محکومیت عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در ضاحیه لبنان گفت: حملات وحشیانه در ضاحیه جنوبی لبنان با هدف ترور دبیرکل محترم حزب الله، شهید سید حسن نصرالله، تکمیل پازل کشتار در غزه و ترور شهید اسماعیل هنیه است.

وی با محکومیت سکوت شرم‌آور سران جهان عرب و دولت‌های هم‌پیمان آنها در جهان اسلام و مدعیان دروغین حقوق بشر، افزود: دشمن کوردل بدانند مکتب مقاومت قائم به فرد نیست که با شهادت یک نفر مقاومت هم شکسته شود و برخلاف عملیات روانی دشمن، در یک قدمی پیروزی قرار داریم و قله نزدیک است.

فرماندار شهریار در ادامه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ایستادگی امروز یک ملت بزرگ در برابر قدرت‌های جهانی بدون ایثار، ایستادگی و آمادگی برای شهادت و شهید شدن امکان‌پذیر نبوده و نخواهد بود.

فاتحی‌نژاد شهدای دولت را عصاره اصیل انقلاب دانست و بیان کرد: شهدای دولت و بزرگانی چون شهید باهنر، شهید رجایی، شهید رئیسی، شهید امیر عبداللهیان، شهید چمران و شهید بهشتی، شهید حسن مداحی بهترین الگوها برای مسیر خدمت هستند و ساده زیستی و فداکاری این شهیدان می‌تواند سرمشق همه ما باشد.

فرماندار شهریار با تأکید بر اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا بیان داشت: یاد و خاطره این شهیدان باید ما را به فکر می‌اندازد تا ببینیم چقدر در برابر آرمان‌های شهدا مسئول هستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ