پرداخت ۳۰ درصد از مطالبات کلزاکاران گلستانی تا نیمه مهرماه امسال

اقتصاد ایران: گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده قرار است ۳۰ درصد مطالبات کلزاکاران تا نیمه مهرماه امسال پرداخت شود.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی بازدیدی که یکی از کارخانه‌های گرگان داشته‌ایم مطلع شدیم از مجموعه ۱۰۱ هزار تن کلزا خریداری شده تنها ۵۰ تا ۶۰ درصد از مطالبات کشاورزان پرداخته شده است.

وی افزود: به همین منظور عصر امروز دوشنبه گفت‌وگوی با وزیر جهاد کشاورزی انجام شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده قرار است ۳۰ درصد مطالبات کلزا کاران تا پایان هفته جاری به کشاورزان گلستانی پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه مجموع پرداختی‌ها تا پایان این هفته به ۸۰ درصد خواهد رسید، یادآور شد: طبق برنامه ریزی های انجام شده مابقی مطالبات کلزا کاران تا پایان مهر ماه به صفر خواهد رسید.

سنگدوینی با اشاره به اینکه امسال کشاورزان گلستانی حدود هشت هزار تن سیب زمینی در استان تولید کردند که مجموع مطالبات آنها به ۵۵ میلیارد تومان می‌رسد، اظهار کرد: طبق رایزنی‌هایی که داشتیم قرار است مطالبات کشاورزانی که سیب زمینی و جو کاشته بودند طی هفته آینده پرداخت شود.

وی یادآور شد: امروز دیداری هم با سرپرست سازمان تعاون روستایی کشور داشتیم که در این دیدار به بحث سرمایه گذاری در زنجیره تولید و کشاورزی پرداخته و قرار شد طی دو یا سه هفته آینده ایشان به استان گلستان سفر کنند و بخشی از سرمایه گذاران را به سمت استان گلستان هدایت کنند تا شاهد اتفاقات مهمی در این بخش باشیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: داشتن سردخانه برای نگهداری محصولات کشاورزی از نیازهای استان است که امید داریم با پیگیری این موضوعات بتوانیم اتفاق‌های بزرگی برای استان رقم بزنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ