السد استقلال را از «صدر» انداخت/ مشت «حسینی» بر پیکر «نکونام»

اقتصاد ایران: دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و السد قطر در دور دوم لیگ نخبگان آسیا با برتری السد به پایان رسید تا وضعیت تیم آبی پایتخت قرمزتر از قبل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای دور دوم رقابت های لیگ نخبگان آسیا، امروز دوشنبه ۹ مهر از ساعت ۱۹:۳۰ تیم فوتبال استقلال تهران میهمان السد قطر بود که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود السد به پایان رسید. گل‌های این دیدار را سیدحسین حسینی (۴۰- گل به خودی) و اکرم عفیف (۶۸- پنالتی) به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، سامان فلاح، روزبه چشمی(۶۷- آرمان رمضانی)، ایمان سلیمی(۴۶- رافائل سیلوا)، مهرداد محمدی(۴۶- محمدحسین اسلامی)، رامین رضاییان، بلانکو، اندونگ، ابوالفضل جلالی(۶۶- میلاد زکی پور)، ماشاریپوف(۴+۹۰ - علیرضا کوشکی) و آرش رضاوند(۶۶- گائل کاکوتا).

استقلال از «صدر» افتاد/ مشت «حسینی» بر پیکر «نکونام»

نیمه اول

شاگردان جواد نکونام که برای حفظ صدرنشینی در لیگ نخبگان و همینطور جبران شکست برابر پرسپولیس در دربی ۱۰۴ پا به این میدان گذاشته بودند شروع خوبی در ابتدای بازی داشتند اما همان ابتدای کار، مصدومیت روزبه چشمی موجب نگرانی هواداران این تیم شد.

در دقیقه ۶ و در صحنه ای که روزبه چشمی برای تصاحب توپ، با بازیکن حریف درگیر بود دچار پیچیدگی شدید در ناحیه مچ پای راست شد که پس از مداوا، دقایقی بعد به زمین برگشت.

در دقیقه دوم، السد از روی یک ضربه سر می توانست دروازه استقلال را باز کند اما توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه بیرون رفت و در دقیقه ۵ این رامین رضاییان بود که با یک ضربه سر، این موقعیت را جواب داد اما ضربه سر او از کنار دروازه السد بیرون رفت.

استقلالی ها در دقیقه ۱۰ فرصت مناسبی برای رسیدن به گل داشتند اما ضربه سر تماشایی بلانکو با واکنش دیدنی دروازه بان السد مواجه شد.

در ادامه بازی هم این تیم السد بود که نمایش بهتری از خود نشان داد تا اینکه در دقیقه ۴۰ این تیم صاحب یک ضربه کرنر شد و توپ را روی دروزاه استقلال فرستادند اما اشتباه مهلک سیدحسین حسینی در دفع توپ موجب شد توپ پس از برخورد به مشت او، راهی دروزاه خودی شود.

در دقیقه ۳+۴۵ رامین رضاییان می توانست با ضربه سر بازی را به تساوی بکشاند اما واکنش دروازه بان السد مانع از ورود توپ به دروازه شد.

استقلال از «صدر» افتاد/ مشت «حسینی» بر پیکر «نکونام»

نیمه دوم

با آغاز نیمه دوم، شاگردان نکونام برای برای فرار از شکست، حملات خود را پی ریزی کردند و تیم السد هم تمرکز خود را روی کارهای تدافعی قرار داد اما اشتباهات پی در پی مدافعان استقلال بیشترین جلوه را در این بازی داشت.

نخستین حمله جدی را سفیدپوشان السد خلق کردند. اشتباه روزبه چشمی در قلب خط دفاعی در دقیقه ۵۱ موجب شد توپ در موقعیت تک به تک به مهاجم السد برسد که واکنش خوب حسینی مانع از گلزنی حریف شد.

در دقیقه ۵۵ باز هم یک اشتباه کشنده برای آبی ها در قلب خط دفاعی و این بار به وسیله سامان فلاح رخ داد که حسینی در این صحنه هم موفق عمل کرد و دروازه استقلال را بسته نگه داشت.

در دقیقه ۶۵ در حالی که اکرم عفیف به محوطه جریمه استقلال رسیده بود با تکل روزبه چشمی متوقف و یک ضربه پنالتی برای السد اعلام شد. اکرم عفیف پشت این توپ قرار گرفت و توانست گل دوم را برای السد به ثمر برساند. چشمی پس از این پنالتی، بلافاصله جای خود را به آرمان رمضانی داد.

در دقیقه ۷۳ استقلال فرصت داشت اختلاف را به حداقل برساند اما شوت تماشایی و از راه دور سامان فلاح پس از دخالت دروازه بان به تیر دروازه برخورد کرد تا این موقعیت هم از دست برود.

تیم استقلال که در هفته اول موفق شده بود با نتیجه ۳ بر صفر از سد الغرافه عبور کند و صدرنشین لیگ نخبگان شود با این شکست ۳ امتیازی باقی ماند و جای خود را در صدر به الاهلی عربستان داد و به دلیل تفاضل گل، موقتا به رده چهارم سقوط کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ