جریان جبهه مقاومت قائم به شخص نیست بلکه یک مکتب است

اقتصاد ایران: همدان- مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: جریان جبهه مقاومت قائم به شخص نیست، بلکه یک مکتب است.

حجت الاسلام رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله سید مقاومت و مجاهد، شهید و پرچمدار مقاومت اظهار کرد: به تعبیر رهبری ایشان شخصیت بارز دنیای اسلام بود و علاوه بر اینکه رهبری کم نظیرشان مدیر سیاسی نیز بودند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه در این اتفاقات آنچه که باید تبیین شود تقابل تمدنی است افزود: امروز مسئله مسئله حزب الله و سید حسن نصرالله و حماس نیست بلکه مسئله مسئله جبهه حق و باطل است.

وی با اشاره به اینکه مسئله امروز موضوع تقابل تمدنی است افزود: یک طرف غده سرطانی رژیم صهیونیستی و همدستانش و تجهیزات کفر و تجلی کفر دور هم جمع شده و یک اجتماع را تشکیل دادند و در طرف مقابل جبهه حق و ایمانی قرار دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما باید بدانیم که در جبهه حق قرار داریم یا باطل، افزود: نباید نسبت به این مسئله بی‌تفاوت باشیم.

غلامی روشن تصریح کرد: در این تقابل تمدنی یک لایه این اتفاق بعد نظامی است و تعداد بمب‌ها و خسارت‌هایی است که بر سر مردم بی‌گناه می‌ریزد.

وی افزود: یک لایه جنگ و بخش مهم‌تر آن جنگ شناختی است که به مراتب و سخت‌تر از شهادت عزیزان جبهه مقاومت است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه باید نسبت به این لایه جنگ شناختی نگاه عمیق‌تری داشته باشیم گفت: یک نگرانی وجود دارد که اگر جبهه مقاومت با شهادت رهبرانش دچار اضمحلال می‌شود اما باید گفت، با رحلت امام راحل (ره) بعد از ایشان حضرت آیت الله خامنه‌ای به عنوان جانشین ایشان حکیمانه و مقتدرانه انقلاب را به پیش برد.

وی ادامه داد: بعد از شهادت شهید عباس موسوی، شهید سید حسن نصرالله با صلابت‌تر کار را دنبال کرد، حاج قاسم شهید شد، سردار قاآنی پرچم را به دست گرفت و جبهه مقاومت را منسجم‌تر ادامه داد و جدی‌تر رهبری کرد. وقتی هنیه شهید شد و این جریان‌ها همچنان مصمم‌تر دنبال می‌شود.

غلامی روشن با تاکید بر اینکه جریان جبهه مقاومت قائم به شخص نیست بلکه یک مکتب است و با مکتب و با از دست رفتن یک شخص دچار نابودی نمی‌شود تصریح کرد: در جنگ احد وقتی شایعه شد که پیامبر (ص) شهید شده لشکریان دچار تزلزل شدند که یکی از اصحاب گفت که اگر به فرض که پیامبر (ص) شهید شده مکتب و خدای پیامبر زنده است و این ایمان را به لشکر اسلام برگرداند.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه ما در این جبهه حق و باطل سنگین است گفت: اولین کار برای دفاع از حق در مقابل باطل تحلیل صحنه واقعی میدان برای مخاطب است که اصحاب قلم، رسانه، بانوان، مداحان و هر کس که تریبون در اختیار دارد باید این صحنه موجود را درست تبیین کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با تاکید بر اینکه ما امروز باید دستاوردهای گفتمان مقاومت را روایت و ترسیم کنیم اظهار کرد: آینده سازی را که مسیر پیش رو است که حرکت جبهه حق را که به کدام سمت می‌رود و بنا به وعده خداوند، قرآن کریم، آینده جهان از آن مستضعفان و محرومان است را برای مردم تبیین کنیم.

وی قیام برای خدا را از دیگر وظایف امروز مسلمانان و مردم در برابر جبهه کفر دانست و افزود: این بعض‌ها و کینه‌ها و نفرت‌هایی که از رژیم صهیونیستی داریم باید به عزم و اراده پولادین تبدیل شود.

غلامی روشن تبیین حکم جهاد رهبری را از دیگر وظایف امروز دانست و خاطرنشان کرد: امروز باید آرایش جهادی مردم جامعه را داشته باشیم و تبیین حکم جهاد شامل، جهاد علمی، فناوری، رسانه‌ای پشتیبانی، اقتصادی و.. است که بر اساس این حکم هر کس در هر جایگاهی باید پای کار بیاید.

وی در پایان گفت: محافل در مساجد، هیئت‌ها و برگزاری این مراسم‌ها و بزرگداشت‌ها در سوگ شهدای مقاومت باید تبدیل به حماسه و تبیین جبهه حق و باطل باشد و در این مسیر نباید ناامید شد. آنچه باید اتفاق بیفتد جهاد در جبهه حق در مقابل با باطل است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ