واکنش به شهادت سید حسن نصرالله سریع انجام شود

اقتصاد ایران: سنندج- مدیرکل صدا و سیمای کردستان گفت: واکنش به شهادت سید حسن نصرالله ضروری و مهم است و این اقدام باید با سرعت انجام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مرادی در جلسه هم افزایی در خصوص انعکاس رسانه‌ای خبر شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: امروز در واکنش به این واقعه دردناک شهادت سید حسن نصرالله دانش آموزان، دانشجویان و بازاریان و اصناف مختلف و دیگر اقشار مختلف باید واکنش نشان دهند.

وی بیان کرد: واکنش به تحولات مهم در منطقه متأسفانه کند انجام می‌شود در حالی که واکنش از خود کنش مهم‌تر است و می‌تواند تأثیرات زیادی در کنترل و مدیریت اعمال کند.

مدیرکل صدا و سیمای کردستان تصریح کرد: بعد از اعلام خبر شهادت سید حسن نصرالله سه تجمع در سنندج برگزار شد که با توجه به شرایط قومی و مذهبی در منطقه نمود و ظهور آنها مهم است و دیده شدن اقدامات و واکنش‌های استان در مناسک مختلف مهم و مؤثر و دارای آثاری ارزشمند است.

مرادی بیان کرد: برای حرکات انجام شده در سطح ملی و بین‌المللی نیازمند حضور مردمی هستیم هرچند که کردنشین‌ها قرابت متعددی با مردم فلسطین از نظر دینی و مذهبی دارد.

وی افزود: همگرایی و وحدت و تجمع خودجوش با یک بازتاب رسانه‌ای می‌تواند هم افزایی ایجاد کند.

مدیرکل صدا و سیمای کردستان عنوان کرد: رسانه نقش مهمی در مهندسی افکار عمومی و جهت دهی به حرکات حکومتی و مردمی دارد.

مرادی تصریح کرد: بعد از حمله رژیم غاصب به جنوب لبنان در حقیقت خود صهیونیست‌ها در سردرگمی بودند که در نهایت رسانه‌های طرف مقابل و حتی ایرانی را دنبال می‌کردند و خط خبری مشخصی که اخبار ضد و نقیضی که دریافت می‌کردند از شهادت یا زخمی شدن و یا عدم حضور سید حسن نصرالله که در نهایت منجر به بمباران چندین بارها همان نقطه را داشت.

مرادی خاطرنشان کرد: لازم است که در بحث انسانی جریان فاجعه لبنان علما به میدان بیایند و بازنمایی و برجسته سازی و همگرایی داشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای کردستان گفت: دانشگاه‌ها هم برای اعلام انزجار از این وضع مهم است که تجمعاتی داشته باشند و در کل نیاز به یک جریان سازی در این حوزه وجود دارد.

مرادی افزود: مدارس هم رکن اصلی در برگزاری تجمعات هستند و آنها به دلیل اینکه با آینده سازان جامعه در ارتباط هستند می‌توان در سطح وسیع اعلام انزجار از اقدامات اخیر رژیم داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ