یادواره سالروز عملیات محرم در دهلران برگزار می شود

اقتصاد ایران: ایلام-فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: یادواره سالروز عملیات محرم در دهلران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار صادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام ظهر امروز در دیدار با اعضای یادواره شهدای مقاومت ۱۸ روزه دهلران که با حضور حجت‌الاسلام سید محسن موسوی، لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران و دیگر اعضای یادواره شهدای مقاومت ۱۸ روزه دهلران و عملیات محرم در دفتر فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد، گفت: ضایعه بزرگ شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله و یارانش که در برابر متجاوزین در لبنان ایستادگی کردند و در حمایت از فلسطین مظلوم چند دهه مقاومت کردند، واقعیتی تلخ و اندوهناک است. ایشان به عنوان شهید قدس شناخته شده و یادشان همواره در دل‌های ما زنده خواهد ماند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ادامه داد: همچنین، یاد شهید حاج عباس نیلفروشان را گرامی می‌داریم؛ شخصیتی علمی، دانشگاهی و رزمنده که در کنار این سید بزرگوار به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

سردار حسینی با اشاره به شکست‌های مکرر اهداف دشمن در جنایات خود در فلسطین، لبنان و سایر نقاط منطقه، تأکید کرد: اگرچه ممکن است دشمن فرض کند که با شهادت سید حسن، همه چیز به پایان رسیده است، اما این فرضی باطل است. آیا زمانی که رجایی و باهنر شهید شدند، نظام سقوط کرد؟ یا زمانی که بهشتی و یارانش به شهادت رسیدند، دولت از هم پاشید؟ به هر حال، اگر سرداری به شهادت برسد، حتماً پرچمش را سردار دیگری برپا خواهد کرد و ادامه‌دهنده راه او خواهد بود.

وی تصریح کرد: برای ما ضروری است که ارزش‌ها و خواسته‌های خود را تفکیک کنیم. نخستین گام، ترویج ارزش‌های انسانی و اسلامی‌مان است. وقتی این ارزش‌ها را توسعه دهیم، بسیاری از مطالب و خواسته‌های ما به‌طور خودکار در ذیل آن‌ها قابل پیگیری خواهد بود.

سردار حسینی با تأکید بر اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا، به‌ویژه در استان ایلام که در دوران هشت سال دفاع مقدس درگیر جنگ بود، گفت: متأسفانه در استان ما در زمینه یادمان‌ها و مسائل شهدا کم‌کاری صورت گرفته است. برای هیچ‌یک از سرداران بزرگ ما کنگره خاصی برگزار نشده است. این سرداران که فرماندهان لشکرها بودند، شایسته برگزاری کنگره‌هایی مشابه کنگره‌های شهدای قم و زین‌الدین هستند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) تصریح کرد: امسال باید در سالروز عملیات محرم، بر روی موضوع ۱۸ روزه مقاومت مردم موسیان تمرکز کنیم و این موضوع را به‌خوبی برجسته نماییم. همچینین ما باید دو هدف را دنبال کنیم؛ اول، عملیات محرم در تقویم رویدادمحور گنجانده شود که باید جداگانه مورد توجه قرار گیرد و دوم، روز ۱۵ آبان که در هفته دفاع مقدس باید به آن پرداخته شود.

وی در پایان بیان داشت: با امید به ادامه راه شهدا و ترویج ارزش‌های آنان، از همه دعوت می‌کنم تا در این مسیر با هم همکاری کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ