بکارگیری همه ظرفیت‌ها برای برگزاری برنامه های هفته کودک در مرکزی

اقتصاد ایران: اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بر لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ دستگاه‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه‌های هفته ملی کودک در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری ظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته ملی کودک، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: سید مبارز انقلابی پیرو مکتب امام حسین علیه السلام بود و در مکتب ائمه (ع) آزادگان با آغوش باز شهادت را می‌پذیرند.

وی افزود: لازم است برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های هفته ملی کودک همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط پای کار بیایند و با بهره گیری از ظرفیت مشاوران زبده و توانمند در حوزه کودک و نوجوان برنامه‌های مناسب و مفیدی ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، فعالیت در حوزه کودکان را سرمایه گذاری برای آینده دانست و ادامه داد: در این هفته از انجام اقدامات موازی و ویترینی پرهیز شود چرا که این اقدام نتیجه مطلوب را به همراه ندارد و لازم است در حوزه‌های مختلف برنامه‌های متنوع‌تری پیش‌بینی شود.

نظری گفت: در استان ظرفیت‌های قابل توجهی برای فعالیت در حوزه کودکان و نوجوانان وجود دارد که باید با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت منسجم و یکپارچه فعالیت‌های لازم در این هفته انجام شود.

اجرای ۱۳ عنوان برنامه در هفته کودک

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: از ۱۴ تا ۲۰ مهر ماه به عنوان هفته ملی کودک نامگذاری شده است که مهمترین آن برگزاری جشنواره کودک به مدت ۶ روز در فرهنگسرای شهر است.

احسان منصوری افزود: در این جشنواره غرفه‌های هنری نقاشی، سفال، گریم، کاردستی، مشاوره، بازی‌های رایانه‌ای و قصه گویی دایر است که کودکان می‌توانند هم به صورت آزاد و هم از طریق مدارس در این جشنواره حضور داشته باشند.

وی از برگزاری نشست‌های تخصصی با عنوان مدیریت رفتارهای آسیب رسان خبر داد و اظهار کرد: نقش پدر در خانواده و شکل‌گیری شخصیت کودک از دیگر نشست‌هایی است که در این هفته دایر می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: همزمان با هفته کودک، ۱۸ عنوان برنامه کلان در سراسر استان و در ۴۵ مرکز کانون برگزار می‌شود که در تمام برنامه‌ها یاد و خاطره کودکان شهید غزه و لبنان گرامی داشته می‌شود.

وی، عیادت از کودکان بیمار در بیمارستان‌ها، بازدید رایگان کودکان از موزه‌ها و سینماها، تجلیل از کودکان شهدای مدافع حرم، برگزاری کارگاه فرزند پروری، نواخته شدن زنگ دوستی در مدارس، پیاده روی خانوادگی و پرواز بادبادکها، کارناوال عروسکی، میزگردهای تخصصی و تماشاخانه سیار از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک است.

بکارگیری همه ظرفیت‌ها برای برگزاری برنامه های هفته کودک در مرکزی

در ادامه این نشست از پوستر هفته ملی کودک رونمایی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ