تخریب ۲۰۰ واحد غیرمجاز تفکیک پسماند در تهران

اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از تخریب ۲۰۰ واحد غیرمجاز تفکیک پسماند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز سروری‌، نایب رئیس شورای شهر تهران با حضور در شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بر آخرین اقدامات انجام شده و نحوه اجرای مأموریت‌های این شرکت نظارت کرد. در ابتدای این نشست سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های شرکت ارائه داد و با تشریح وظایف و فعالیت‌های انجام شده در شرکت، چالش‌ها و معضلات پیش رو مورد بررسی قرار گرفت.

بیگی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ساماندهی دست فروشی در سطح مناطق نیز بیان کرد: مدیریت این امر نیازمند طرح کارشناسی شده و مستمر است که با حمایت و همراهی دستگاه‌های مختلف به ویژه شورای اسلامی شهر محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در ادامه با اشاره به اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به عنوان مأموریت اصلی شرکت ساماندهی افزود: از ابتدای تأسیس شرکت تاکنون بیش از ۷۰ هزار رأی برای رفع مزاحمت‌های شغلی صادر شده است و به روز رسانی آخرین وضعیت کد نوسازی ۱۰ هزار پرونده بند ۲۰ کار ویژه شرکت در این حوزه است.

بیگی همچنین به شناسایی و ساماندهی کارواش‌ها سطح شهر به جهت رفع مشکلات آنها، و نیز رسیدگی به سد معبر نمایشگاه‌های اتومبیل در منطقه ۲ اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری و تخریب ۲۰۰ واحد غیرمجاز تفکیک پسماند در راستای امر رصد آسیب‌های اجتماعی نیز انجام شده و همچنین راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس نیز بخش دیگری از اقدامات شرکت ساماندهی بود است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در پایان با بیان این که تعداد نیروی انسانی در شرکت ساماندهی در مقایسه با تکالیف و شرح وظایف این شرکت کم است تاکید کرد: این مساله با افزایش بهره‌وری کارکنان جبران شده است تا حدی که طی سال گذشته سود خالص شرکت تا ۸ برابر افزایش و زیان انباشته نیز تا ۴۸ درصد کاهش داشته است.

در ادامه این نشست پرویز سروری ضمن بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در مورد اقدامات صورت گرفته توسط شرکت ساماندهی در نظم بخشی به شهر عنوان کرد: عملکرد مطلوب شرکت ساماندهی در انجام تکالیف و برنامه‌های پیش بینی شده می‌تواند از آسیب به سیما و منظر شهری و بروز مشکلات بیشتر در شهر جلوگیری کند.

سروری در پایان ضمن بازدید از واحدهای مختلف شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در طبقات مختلف ساختمان شهید همدانی با کارکنان گفتگو و از اقدامات آنان تشکر کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ