نفجم: با آمادگی کامل به مصاف حریفان می رویم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم تکواندو نوجوان گفت: رقابت های قهرمانی جهان با حضور بهترین های دنیا همیشه سختی های خاص خود را دارد و ما نیز به عنوان یک مدعی و با آمادگی کامل به مصاف حریفان می رویم.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیض الله نفجم با بیان مطلب فوق اظهار کرد: پروسه انتخاب تیم ملی نوجوانان از ابتدا تا انتها در میدان مبارزه صورت گرفت. در مرحله اول مسابقات قهرمانی آزاد کشوری با حضور ۱۲۷۰ تکواندوکار برگزار شد و بهترین‌ها به مرحله دوم راه یافته و در نهایت هم نفراتی که در مرحله نخست موفق به کسب عنوان نخست شده بودند، به ترکیب اصلی راه یافتند.

وی افزود: بعد از مشخص شدن ترکیب اصلی تیم ملی، اردوهای آماده سازی را آغاز کردیم، دو هفته متوالی مازندران میزبان اردوها بود، یک هفته در تبریز بودیم و دوباره اردو در مازندران تشکیل شد و در نهایت هم پس از اعزام تیم ملی پاراتکواندو به المپیک پاریس در تهران و محل فدراسیون ۲۱ روز پایانی تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. به دلیل برخی شرایط از ۱۰ نفر اصلی عضو تیم ،۸ تکواندوکار در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ادامه داد: خوشبختانه چند روز زودتر به محل برگزاری مسابقات اعزام شدیم و در مدت حضور در شهر میزبان رقابت‌ها تمرینات بسیار خوبی را جهت هماهنگی با آب و هوا و اختلاف ساعت با تهران انجام دادیم. در چنین شرایطی نفرات تیم با شرایط خوبی وارد مسابقات می‌شوند.

نفجم: با آمادگی کامل به مصاف حریفان می رویم

نفجم با بیان اینکه میدان سختی پیش رو داریم اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها بر اساس گفته مسئولان برگزاری در جلسه فنی مسابقات بیشترین شرکت کننده در ادوار مختلف را دارد. تکواندوکاران ۹۶ کشور در این رقابت‌ها حاضر هستند و همه کشورها با بهترین نفرات خود به کره جنوبی سفر کرده‌اند. بخصوص آنکه مسابقات بعد از المپیک است و اغلب تیم‌های دنیا در پی ساختن تیم خود برای المپیک آینده هستند. همه این عوامل دست به دست هم داده تا شاهد برگزاری یک دوره مسابقه سخت و فشرده در بالاترین سطح فنی باشیم.

وی در خصوص برنامه مسابقات تیم نوجوان ایران در این مسابقات گفت: مسابقات از فردا سه شنبه دهم مهرماه آغاز خواهد شد. در گروه پسران تیم ما روز نخست نماینده ندارد و ۸ نماینده ما از چهارشنبه ۱۱ مهرماه کار خود را آغاز خواهند کرد و تا روز پایانی به مصاف رقبای خود می‌روند و امیدواریم بتوانیم نتیجه‌ای در شأن تکواندو ایران کسب کنیم.

چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان طی روزهای تاریخ ۱۰ تا ۱۵ مهرماه سال به میزبانی کره جنوبی و در شهر چائچون برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ