سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم محیط زیست منصوب شد

اقتصاد ایران: در حکمی از سوی رییس سازمان حفاظت محیط زیست احمد طاهری به عنوان سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکمی از سوی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست احمد طاهری به عنوان سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم منصوب شد.

در حکم شینا انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم اینچنین آمده است:

با سلام و احترام

نظر به شایستگی‌های عمومی و تخصصی و تجربه‌های مدیریتی جنابعالی و به پیشنهاد سرپرست معاونت محیط‌زیست انسانی، به‌موجب این حکم به سمت سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن پایبندی به گفتمان دولت چهاردهم، رعایت اصولی چون توافق‌سازی، تخصص‌گرایی، جلب مشارکت مردمی، شفافیت و پیشگیری از تعارض منافع و پیشگیری از فساد را در طول دوره مسئولیت‌تان مورد توجه قرار دهید.

همچنین لازم است به منظور انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها بر اساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست، تکالیف برنامه هفتم توسعه کشور و سایر قوانین و اسناد بالادستی برنامه عملیاتی این حوزه را در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه و ارائه نمائید.

توجه به محورهایی چون: بروز رسانی سیاهه انتشار کلانشهرهای کشور، تدوین برنامه جامع مدیریت آلودگی هوای کشور، منشأ یابی ذرات، بروزرسانی حدود مجاز انتشار آلاینده‌های هوا، تدوین مصوبات و لوایح در راستای کاهش آلودگی هوا، استقرار نظام MRV، پیگیری دریافت حمایت‌های بین‌المللی در زمینه تغییر اقلیم، تدوین برنامه سازگاری با تغییر اقلیم و کاهش پیامدهای آن در پهنه سرزمین مورد انتظار است.

از درگاه خداوند متعال برای شما موفقیت و بهروزی آرزومندم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ