تاثر خاستگاه انقلاب از شهادت سید مقاومت

اقتصاد ایران: قم- مردم مومن و ولایتمدار قم در این روزهای غم بار از شهادت جانگداز سید مقاومت «سید حسن نصرالله» متاثر هستند و قلبی آکنده از خشم و انتقام دارند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها - دانیال قنبری: مردم مؤمن و ولایتمدار قم در این روزهای غم بار از شهادت جانگداز سید مقاومت «سید حسن نصرالله» متأثر هستند و قلبی آکنده از خشم و انتقام دارند.

این مردم شریف امروز بر این باور هستند که اکنون وقت زاری و شیون نیست، چراکه زمان فتح یهود و قیام ملت‌های مسلمان فرا رسیده تا اسرائیل غده سرطانی از کره خاکی حذف شود.

قمی‌ها با دلی خون، خواهان انتقام فرزند حیدر کرار هستند و همه با ایمان و اعتقاد راسخ به آیه «لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ» با ثبت نام خود در گردان‌های نصر آماده اعزام به جبهه‌های جهاد و رویارویی با صهیون شده‌اند.

طی روزهای گذشته مردمان دیار بانوی کریمه اهل بیت (ع) و حجت بن الحسن (عج) با برپایی حرکات و راهپیمایی‌های خودجوش جنایات رژیم صهیونیستی از بن نامشروع و حامیان بدکارش را محکوم کردند.

صبر دانش آموزان و دانشجویان نیز از اقدامات بی شرمانه صهیون و جاری شدن خون مظلومان لبریز شده است و همه با سر دادن شعارهای استکبار ستیزی این جانیان را محکوم می‌کنند.

بقاع متبرکه استان قم و اهالی این مناطق هم با برپایی تجمع‌های انقلابی این جنایات را محکوم کرده‌اند و در تجمع‌هایشان این سوال را دارند که تأخیر برای چیست ضمن اینکه جمعی از طلاب حوزه علمیه و اساتید هم به خون خواهان سید حسن نصرالله در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها بست نشسته‌اند.

مردم شریف و ولایتمدار قم این جنایت‌ها و مظلوم کشی‌ها را آزمون الهی و نشانه‌های ظهور می‌دانند و هر شب بعد از نماز مغرب عشا در حرم بانوی کرامت گردهم می‌آیند تا با ولی امر مسلمین آیت الله العظمی امام خامنه‌ای پیمان ببندند که تا بن جانشان پشت ولایت را خالی نخواهند گذاشت.

این مردم مؤمن همه از دعوت غربی‌ها به خویشتن داری با رژیم نامشروع، جلاد و سفاک صهیونیستی خشمگین هستند و دلی آزرده دارند و آنان می‌گویند «ما گر ز سر بریده می‌ترسیدیم در محفل عاشقان نمی‌رقصیدیم»

تاثر خاستگاه انقلاب از شهادت سید مقاومت

طلاب حوزه علمیه و اقشار مردم قم می‌گویند که آیه «إِنْ عُدْتُمْ عُدْنَا» گویای این مطلب است چراکه صهیونیست‌ها و بنی‌اسرائیل بعد از دو بار فساد بر روی زمین از سال ۷۰ میلادی تا ۱۹۴۸ میلادی از این منطقه خارج شده بودند و طبق این آیه این بار به این منطقه نیامدند که بمانند بلکه قرار است به عقوبتی بدتر از دو فساد قبلی دچار شده و نابود شوند.

ادارات، مراجع عظام تقلید، تشکل‌ها و مردم انقلابی قم در محکومیت این جنایات رذیلانه بیانیه‌هایی صادر کرده‌اند و این مردم برای پیمان بستن با امام عصر (عج) فردا سه شنبه با پای پیاده راهی میعادگاه منتظران می‌شوند تا شکایت دل را به مهدی موعود برسانند.

بیانیه دستگاه‌ها، نهادها و مردم قم گویای دل آزرده از شهادت این مجاهد نستوه بوده که در بخشی از این پیام‌ها آمده است:

بدون تردید شهادت، شایسته‌ترین پاداش و اجر سال‌ها جهاد مقدس این رهبر بزرگ و شجاع بود و به یقین آینده جبهه مقاومت را روشن‌تر از گذشته و زمینه سقوط قطعی دشمن جنایتکار و آمریکای خونخوار را فراهم خواهد کرد.

اکنون وقت اشک ریختن و زاری نیست، وقت قیام ملت‌های مسلمان است که با ایمان و قدرت روح بلند نبوی و علوی و قدرت نظامی کوبنده کفار، این غده سرطانی را طبق وعده مقام معظم رهبری که فرمودند اگر غلطی از اسرائیل سر بزند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم از روی کره زمین محو کنند، و ان‌شاءالله بزودی شاهد تحقق این وعده فرزند حیدر کرار خواهیم بود.

افتخارات شهید مقاومت طی حدود ۳۰ سال بر کسی پوشیده نیست و لبنان شاهد است که اگر مجاهدت‌های حزب الله لبنان نبود، امروز صهیونیست‌ها بر این سرزمین نیز مسلط شده و نسل کشی به راه می‌انداختند.

خبر سهمگین جنایتی دیگر از رژیم غاصب قدس شریف و شهادت سید جبهه مقاومت اسلامی و دبیر کل حزب‌الله لبنان، شهید والامقام حاج سید حسن نصرالله در حملات سنگین هوایی و اقدام ددمنشانه اسرائیل خونخوار به ناحیه ضاحیه شهر بیروت، روح تمامی آزادگان جهان را آزرد.

تاثر خاستگاه انقلاب از شهادت سید مقاومت

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پیام تسلیتی از شهید حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله به عنوان عالمی مجاهد یاد کرد که عمر با برکت خود را در راه آرمان پیروزی فلسطین، مبارزه با ظلم، فساد، اشغالگری و تجاوز سپری و پاداش این پایمردی، استقامت و ولایتمداری خود را با نوشیدن شربت شهادت دریافت کرد.

شریفی راد کارشناسی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بر اساس مبانی فکری خودش تصور می‌کند که الان موفق شده و دشمنی برجسته را نابود کرده و توانسته بسیاری از رهبرهای حزب الله را به شهادت برساند.

این کارشناسی بصیرتی افزود: این یک حساب مادی است ولی ما یک محاسبه توحیدی دیگری داریم که مقام معظم رهبری فرمودند، سید حسن نصرالله یک شخص نبود که او را حذف کردند، بلکه ایشان یک جریان فکر و اندیشه است که امروز بالنده شده است.

شریفی راد بیان کرد: سید حسن نصرالله نسبت به انقلاب و مردم ایران محبت خاصی داشت و خود را شهروند ایران می‌دانست و قدردان زحمت‌ها و حمایت‌های ایران بود.

وی ابراز کرد: اگر سیدحسن نصرالله نیست، تفکر او وجود دارد و سید مقاومت توانست حزب الله لبنان را به اقتدار برساند و بخش‌های اشغالی این کشور آزاد کند.

‌‬ خون شهید نصرالله جوشش خواهد داشت

این کارشناس بصیرتی گفت: تفکر سید حسن نصرالله زنده و مانا است و تشکیلات ایشان با شهادت و از بین رفتن هیچ از افراد از بین نمی‌رود و خون شهید جوشش دارد، مخصوصاً اگر شهید کسی باشد که به اقتدار او این خون در رگ دیگران منتشر می‌شود.

شریفی راد ادامه داد: در تاریخ شیعه بعد از ظهر عاشورا نقطه قوت شیعه است، الان هم چنین وضعیتی برقرار است و این سنت الهی است.

وی خاطرنشان کرد: فرمایشی از شهید سید حسن نصرالله داریم که رژیم صهیونیستی به شدت پوشالی است و به خانه عنکبوت تشبیه می‌کند شاید برای برخی اقرار آمیز به نظر می‌رسید، ولی این صراحت محض است و امروز این امر برای تمام دنیا قابل مشاهده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ