انفجار بیش از ۸۰ تن سوخت یعنی چه؟

اقتصاد ایران: معصومه سپهری نوشت:‌ سلام بر هر دو حسن که عمق روح سلحشورشان را نفهمیده‌ایم، شهیدحسن طهرانی مقدم که سلاح مقابله با دشمن پست صهیونیستی و شیطان بزرگ را فراهم آورد و شهیدسیدحسن‌نصرالله که سخنانش؛ ذوالفقاری برهنه بود بر دشمن.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌  معصومه سپهری نویسنده کتاب «مرد ابدی» خاطرات مستند از زندگی پدر موشکی ایران، شهید والامقام سردار حسن طهرانی‌مقدم پس از انتشار خبر بیرون آوردن پیکیر شهید سید‌حسن نصرالله رهبر مقاومت حزب‌الله در کانال خود در ایتا نوشت:

«دیشب تماس گرفتم با خواهر بزرگوارم؛ همسرشهید طهرانی‌مقدم... برای تبریک و تسلیت و جرأت گرفتن از کلام‌ مومنانه و خلوص ایمانشان درین احوال دشوار...

تا گفتم ظاهرا پیکر مطهر سید، سالم بوده بخاطر مقرشان که چند طبقه زیر زمین بوده و با موج مهیب انفجار 85 تن بمب‌؛ به شهادت رسیده‌اند، پرسیدند: خانم سپهری، در انفجار محل کار حاج حسن، مواد منفجره چقدر بود؟ ...

جا خوردم... دلم ریخت. تا جایی که می‌دانم تقریبا از نظر وزن‌ مواد ناریه مثل هم بودند... از دیشب طور دیگری به‌هم ریخته‌ام. سلام بر هر دو حسن که عمق روح سلحشورشان را نفهمیده‌ایم...

شهیدحسن طهرانی مقدم که سلاح مقابله با دشمن پست صهیونیستی و شیطان بزرگ را فراهم آورد و شهیدسیدحسن‌نصرالله که سخنانش؛ ذوالفقاری برهنه بود بر دشمن... نوشتم اما انگار نفهمیده بودم انفجار بیش از 80 تن سوخت یعنی چه؟»

«مرد ابدی»؛ روایتی مستند از زندگی پدر موشکی ایران، شهید والامقام سردار حسن طهرانی‌مقدم به‌قلم معصومه سپهری از سوی انتشارات خبرگزاری تسنیم و با همکاری انتشارات شهیدکاظمی منتشر شده است و برای نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد، این اثر فاخر حاصل تلاش 13ساله سپهری است که با سبکی جدید در خاطره‌نگاری جنگ نوشته شده است.

 این کتاب حاصل قریب 12 سال، مصاحبه و معاشرت با اصلی‌ترین افرادی است که حسن طهرانی‌مقدم در برابر چشم آنان رشد کرد  و «حسن» شد، کاری که هفت ماه بعد از شهادت او، از خانه باصفایش آغاز شد و با جست‌وجو و سفر در خاطرات و اسناد و تصاویر و مکان‌هایی که شاهد حیات و شهادت او بودند، تکه‌تکه ساخته شد تا آینه‌ای بی‌غبار، برابر زندگی مردی قرار بگیرد که در طول قریب 13 سال بعد از شهادت، با مطالعه این کتاب خواهیم فهمید چقدر او را نشناخته‌ایم!

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ