دربی پرحاشیه مادرید؛ از بیرون کردن هوادار برزیلی تا چاقوکشی!

اقتصاد ایران: یکی از تماشاگران حاضر در محل برگزاری دربی مادرید به دلیل اعتراض به نژادپرستی از ورزشگاه اخراج شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین دربی مادرید فصل جاری یکی از جنجالی‌ترین و پرحاشیه‌ترین دربی‌های پایتخت اسپانیا طی سالیان اخیر از آب در آمد. علاوه بر پرتاب اشیایی از جمله فندک به داخل زمین بازی که منجر به توقف بازی برای بیش از 10 دقیقه شد، روی سکوهای ورزشگاه متروپولیتانو نیز میان خود هواداران اتلتیکو درگیری رخ داد.

طبق گزارش نشریه رلووی اسپانیا؛ وقتی یکی از هواداران اتلتیکومادرید برای عصبانی کردن وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید صدای میمون درآورد، یکی دیگر از هواداران تیم میزبان با ملیت برزیلی که دو سه ردیف پایین‌تر مستقر شده بود با او برخورد کرد. این ماجرا به درگیری فیزیکی میان دو هوادار منجر شد و با توجه به اینکه هوادار برزیلی شروع کننده درگیری بود، مأموران امنیتی ورزشگاه برای جلوگیری از افزایش تنش او را از متروپولیتانو اخراج کردند.

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید اسپانیا ,

این نخستین باری نیست که هواداران رقبای رئال مادرید در لالیگا با رفتارهای نژادپرستانه سعی در تحریک وینیسیوس دارند اگرچه رفتار خود نیز در تداوم این روند بی‌تأثیر نبوده؛ هر چند او شب گذشته اقدامی انجام داد که ممکن است از شدت خصومت هواداران روخی بلانکو با او در بازی‌های بعدی بکاهد و آن خودداری وی از قدم گذاشتن روی لوگوی اتلتیکومادرید درج شده روی چمن‌های ورودی تونل ورزشگاه متروپولیتانو بود.

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید اسپانیا ,

با توجه به جنجالی که هواداران اتلتیکومادرید به راه انداختند، انتظار می‌رود که کمیته انضباطی سازمان لیگ اسپانیا برای این باشگاه مجازات‌هایی در نظر بگیرد؛ به خصوص که تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد یکی از هواداران این تیم که به سمت تیبو کورتوا فشفشه پرتاب کرد، چاقو در دست داشته است.

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید اسپانیا ,

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ