جبهه مقاومت هنوز انتقام واقعی را انجام نداده است

اقتصاد ایران: سنندج_ امام جماعت مسجد جامع سنندج گفت: جبهه مقاومت هنوز انتقام واقعی را در قبال وحشی‌گری رژیم صهیونیستی انجام نداده است.

ماموستا مختار فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ضمن تسلیت بابت شهادت شهید سید حسن نصرالله به جامعه اسلامی، مردم لبنان و مردم ایران جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: در طول ۷۵ سال اخیر در رأس مستکبرین آمریکا و اسرائیل در استراتژیک ترین منطقه خاورمیانه و در قلب اسلامی غده‌ای سرطانی را کاشتند و با تمام قدرت و امکانات از آن حمایت کردند.

امام جماعت مسجد جامع سنندج خاطرنشان کرد: این رژیم تا دندان مسلح یک دژ در مقابل اسلام است، پادگانی پر از مواد محترقه و باروتی در حال انفجار است که با فشار بر مردم منطقه به اجبار مردم را به کوچ اجباری واداشتند.

ماموستا فرجی گفت: در این مدت رژیم آنقدر ددمنشانه رفتار کرد که دیگر کارد به استخوان مردم رسانده به حدی که مردم راضی به مرگ شدند.

وی افزود: طوفان الاقصی نتیجه این وقاحت است، با شروع این طوفان تمام استکبار به تکاپو افتاد اما متأسفانه یک مسلمان تاکنون واکنش نشان نداده است.

امام جماعت مسجد جامع سنندج اذعان کرد: جبهه مقاومت هنوز انتقام واقعی را در قبال وحشی‌گری رژیم انجام نداده است. ماموستا فرجی تصریح کرد: شهادت نصیب مردان بزرگ می‌شود و متأسفانه تاکنون این رژیم ضربات زیادی در قبال به شهادت رساندن بزرگانی همچون شهید هنیه، شهید سلیمانی و افراد دیگر و امروز سید حسن را به جبهه مقاومت وارد کرده است.

امام جماعت مسجد جامع سنندج اذعان کرد: شهدا در نزد خدا هستند و زنده همیشه هستند و آنها در حال زندگی معنوی با مقام والا هستند.

ماموستا فرجی اظهار کرد: شهدا صداقت را در رفتار و عملکرد نسبت به خدا به سر رساندند و در دین خدا همواره ثابت قدم هستند.

وی یادآور شد: امروز اسرائیل سخت‌ترین و خطرناک‌ترین تجهیزات را نسبت به مردم بی دفاع به کار برده است در مقابل مردمی که تنها با سنگ دفاع را شروع کردند.

امام جماعت مسجد جامع سنندج اظهار کرد: این جنگ نشانه مظلوم کشی است و اگر امروز هم ما قدرت بازدارندگی نداشتیم قطعاً شرایط ما بدتر از افغانستان، عراق، و سوریه و لبنان و غزه بود.

ماموستا فرجی افزود: امروز که مقاومت خوی درندگی اسرائیل را درک کرده و این سگ هار را شناخته است چرا نیروی مقاومت نیروهای خود را در مقابل آنها فرانمی‌خواند.

وی گفت: بزرگترین ضرباتی که دین و مقاومت خورده است از سوی افرادی است که ستون پنجم دشمن هستند و باید مردم اینها را بشناسند و از این منافق‌ها دوری کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ