شهادت «سیدحسن نصرالله» حرکت جبهه مقاومت را جوشنده تر می‌کند

اقتصاد ایران: فومن- امام جمعه فومن با اشاره به اینکه شهادت سیدحسن نصرالله حرکت جبهه مقاومت را جوشنده تر می‌کند، گفت: جریان حزب الله هیچ گاه با اتفاقات ریز و درشت دچار سکون نمی شود.

حجت الاسلام محمد امین نقدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله اظهار کرد: شهدا از صدر اسلام تاکنون احیا کننده حق و مبارز علیه باطل بودند.

امام جمعه فومن با اشاره به اینکه شهادت سیدحسن نصرالله حرکت جبهه مقاومت را جوشنده تر می‌کند، گفت: خداوند متعال حق است و کسی می‌تواند نشانه او باشد که مدافع و احیا کننده حق باشد و شهید سیدحسن نصرالله اینگونه بود.

نقدی با اشاره به سکوت مرگبار برخی کشورها در قبال جریان فلسطین و لبنان و جنایات اسرائیل بیان کرد: در شرایط و زمانه‌ای که برخی حکام و سلاطین عرب و کشورهای اسلامی به دلیل حفظ موقعیت‌های موقت دنیایی در صحنه دفاع از حق و مظلوم به گوشه‌ای خزیده و در تاریخ زندگی خود روسیاهی را به ثبت رساندند، سید مقاومت در شرایط حساس منطقه و جهان به کمک به مظلومین شیعه و سنی را انتخاب کرد و مثل جد شهیدش مجاهدت و مرگ با شرافت را بر ریاست و زندگی با ذلت ترجیح داد و در مکتب خود افرادی را تربیت کرد که مسیر عزت طلبی را ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه سیدحسن عزیز، اولین فرمانده الهی جبهه مقاومت نیست و آخرینش هم نخواهد بود، افزود: جریان حزب الله جوشش پذیر و محرک است و هیچ گاه با اتفاقات ریز و درشت، دچار سکون و انفعال نمی‌شود.

امام جمعه فومن با بیان اینکه ترس و ناامیدی خواسته دشمن است، گفت: دشمن به دنبال نا امید سازی و بی اعتمادسازی مردم از توان داخلی است.

نقدی با اشاره به اینکه دشمن می‌داند که حس ناامیدی از شهادت خطرناک‌تر است، اضافه کرد: آنکه هویتش انقلاب است، در جنگ عقلش را از دست نمی‌دهد، نمی‌گذارد احساسش غلبه کند، وحدت را نمی شکند، متهم نمی‌کند بلکه کمک و مطالبه می‌کند تا مقدمات و سوخت موشک‌های انتقام و حمله وعده صادق ۲ فراهم شود.

وی با بیان اینکه وقایع اخیر دستمایه خیزش و قوت بیشتر جبهه حق می‌شود، افزود: در شهادت شهید سید حسن نصر الله، ما حق داریم بُهت‌زده و غمگین باشیم اما حق نداریم ناامید شویم چون قطعاً راه او و جبهه مقاومت با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ