شهادت فرماندهان مقاومت آزادگان عالم را بیدارتر می کند

اقتصاد ایران: بابل- معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: شهادت فرماندهان مقاومت، مردم و آزادگان عالم را بیدارتر می کند.

حجت الاسلام علی اکبر درخشنده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس و روزهایی که رژیم بعث با تحریک با پشتیبانی جریان‌های استکباری و سردمداری آمریکای جنایتکار با توهم نابود کردن جمهوری اسلامی ایران به کشور حمله کرده بود اما با جان نثاری و ایمان و تعهد و توکل رزمندگان این توطئه با شکست روبرو شد شاهد توطئه دیگر سایه استکبار جنایتکار این بار به سرکردگی رژیم جعلی اسرائیل و با حمایت و پشتیبانی آمریکای جنایتکار هستیم، شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

وی اظهار کرد: این جنایت در حالی صورت گرفت که تصور می کنند کشتن فرماندهان مقاومت سبب عقب نشینی جریان مقاومت می‌شود در صورتی که همان گونه که حضرت امام راحل فرمودند ما ملت شهادت هستیم و با شهادت، ملت ما بیدارتر می‌شود.

وی ادامه داد: خون فرماندهان مقاومت، مردم، جریان‌ها و آزادگان عالم را بیدارتر می‌کند و به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند شهید قاسم سلیمانی به مراتب خطرناک‌تر از قاسم سلیمانی برای آمریکا است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: شهید سید حسن نصرالله به مراتب خطرناک‌تر از قبل از شهادت است و انشالله خواهیم دید که با مدد الهی به رهبری نایب حضرت ولیعصر حضرت امام خامنه‌ای غده سرطانی اسرائیل از صحنه روزگار محو ومی‌شود و به وعده قرآن این حزب الله است که پیروز و شیطان نابود می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ