حرکت جبهه مقاومت تا پیروزی بر رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه در لرستان تأکید کرد: حرکت جبهه مقاومت تا پیروزی نهایی بر رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در پیامی شهادت مظلومانه مجاهد کبیر، سید حسن نصرالله و یاران شهیدش را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا

اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ

مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از میان اهل ایمان مردان و قهرمانانی هستند که با خداوند متعال پیمان جهاد و فداکاری تا شهادت بستند و بر این عهد خویش صادقانه وفا کردند و در مقابل دشمنان خدا و مردم و بشریت در یک مبارزه دائم، سخت و دشوار و خستگی‌ناپذیر ایستادند تا به خلعت عظیم و زیبای شهادت نائل شدند.

رژیم غاصب و باند تبهکار صهیونیستی پس از جنایات پرشمار خصوصاً در یک سال گذشته در غزه و لبنان بار دیگر خصلت وحشی‌گری و تروریستی خود را در ترور و بر شهادت رساندن قهرمان کم‌نظیر جهاد تا آزادی قدس حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای حاج سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان و جمعی از یارانش را به نمایش گذاشت.

شهادت شخصیت برجسته تاریخ جبهه مقاومت که نقش بی‌نظیری در فراگیری مبارزه علیه دولت سفاک صهیونیستی داشته است فصل جدیدی از نبرد تا سقوط رژیم جعلی کودک کش را رقم خواهد زد و مسجدالاقصی را آزاد خواهد کرد.

۳۰ سال رهبری حکیمانه همراه باصلابت و اقتدار و تربیت هزاران جوان مؤمن انقلابی آموزش‌دیده و آماده فداکاری تا شهادت فی‌سبیل‌الله و تحمیل شکست‌های متعدد بر ارتش دشمن خونخوار و حامیانش بخشی از افتخارات این رهبر شجاع و محبوب و ولایت‌مدار و تابع محض رهبر معظم انقلاب اسلامی" مدظله‌العالی "بود.

سید مقاومت، سرباز فداکار ولایت اکنون با تنی مجروح از جراحات دشمن ولی با روح و دلی شاد به همراه یاران شهیدش و سردار شهید عباس نیل‌فروشان در آغوش ارواح دیگر مجاهدان راه حق آرام می‌گیرد و طنین خوشحال ایشان به گوش عرشیان می‌رسد. فرمانده رشید حزب‌الله این مقام و منزلت والا گوارایتان باد.

این مصیبت گرچه بر امت اسلامی سخت است؛ ولی ملت ایران و محور مقاومت و مسلمانان و آزادگان جهان تا پیروزی نهایی بر رژیمی که طبیعتش وحشی‌گری است ادامه خواهد داشت و با اطمینان از وعده الهی قبله اول مسلمانان و سرزمین فلسطین را آزاد خواهد کرد.

مردم و جوانان انقلابی استان لرستان در این مقطع حساس با هوشیاری و آمادگی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای " مدظله‌العالی " آماده دفاع از کیان اسلامی و مسلمانان هستند و با تمام توان و امکانات از جبهه مقاومت به‌ویژه مجاهدان حزب‌الله لبنان حمایت خواهد کرد.

شهادت این مجاهده بزرگ و یاران همراهش و شهید سردار عباس نیل‌فروشان و شهادت زنان و مردان و کودکان را به محضر حضرت امام عصر عجل‌الله، رهبر معظم انقلاب اسلامی، آزادگان جهان، ملت‌های غیور، جبهه مقاومت و حزب‌الله سلحشور لبنان و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال همنشینی با شهدای کربلا را برای آنان خواستارم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ