شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل آغاز شده است

اقتصاد ایران: اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شمارش معکوس برای از بین رفتن اسرائیل آغاز شده است و همه جنایتکاران باید دست از حمایت این رژیم کودک کش بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، شامگاه شنبه در تجمع مردمی دانشجویی اراک 《 یاوران حزب الله 》با بیان اینکه صهیونیست‌ها بزرگترین جنایت‌های تاریخ را انجام می دهند، اظهار کرد: صهیونیست‌ها شب گذشته ۲ نوبت، در منطقه ضاحیه که سید حسن نصر الله در حضور داشت با هواپیماهای آمریکایی ۶۰ تن بمب ریختند.

وی اضافه کرد: سید حسن نصر الله ۳۰ سال دبیرکلی حزب الله را بر عهده داشت و پرچم عزت، شهادت و مقاومت را برافراشته نگه داشت.

دری نجف آبادی اظهار کرد: سید حسن نصر الله، متواضع، فروتن، زاهد، عابد، شب زنده دار و دلداده امام حسین (ع) بود که پس از ۱۸ سال توانست با جهاد مستمر و شبانه روزی، جنوب لبنان را آزاد کند.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله در تمام جنگ‌ها مرد میدان بود گفت: امکانات و تجهیزات حزب الله به لحاظ تعداد، کیفیت و تجارب نیروها و عمق استراتژیک از دشمن بسیار جلوتر است.

امام جمعه اراک با اشاره به ناکامی اسرائیل در غزه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با هزاران بمب و موشک پس از یکسال نتوانسته در باریکه غزه غلطی کند همچنین در لبنان با ۱۰ هزار کیلومتر مربع مساحت و وجود ظرفیت‌های بی‌نظیر حزب الله، نمی‌تواند هیچ اقدامی از پیش ببرد.

شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل آغاز شده است

آیت الله دری افزود: چنانچه در مقابل جنایتکاران ایستادگی نکنیم جنایت‌های آنها دوچندان خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ما عاشق و آماده شهادتیم تصریح کرد: امام راحل فرمودند اگر ما را بکشید، ملت ما مقاوم تر و بیدار تر می‌شود.

امام جمعه اراک اضافه کرد: سید حسن نصر الله و سایر فرماندهان شهید حزب الله و جبهه مقاومت در پیشگاه خداوند زنده و جاودانه هستند و به آرزوی خود رسیدند.

وی با اشاره به اینکه شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل آغاز شده است، گفت: همه جنایتکاران به ویژه آمریکای جنایتکار باید این واقعیت را پذیرفته و دست از حمایت رژیم کودک‌کش و مفلوک صهیونیستی بردارند.

دری نجف آبادی تصریح کرد: جای فرماندهان شهید حزب الله، فرماندهان غیور دیگری خواهند آمد و باید اذعان کرد پیام روشن به اسرائیل این است که امت اسلام انتقام خون شهدا را از شما خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه عزای سید حسن نصرالله فقط مربوط به لبنان نیست گفت: این مصیبت جهان اسلام است و همه اقوام و ادیان، عزادار و سوگوار سید مقاومت هستند.

آیت الله دری با تاکید بر اینکه این واقعه، یک زنگ خطر برای ماست، افزود: اگر انتقام نگیریم دشمنان بی‌حیاتر می‌شوند و اراک را نیز بمباران می‌کند که باید با قدرت بر دهان این جنایتکاران بزنیم.

وی اضافه کرد: همه کشورهای اسلامی باید متحد شوند و وحدت کلمه داشته باشند، نباید میدان را به این جنایتکاران سپرد و باید برای اعتلای اسلام با همه وجود فداکاری کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ