ترور سید حسن نصرالله موجب عملیات‌های گسترده ضد صهیونیسم خواهد شد

اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ترور سید حسن نصرالله باعث عملیات گسترده در منطقه و جهان بر ضد صهیونیسم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیامی اظهار کرد: بار دیگر جنایتی سهمگین به دست صهیونیسم فاسد و سفاک رخ داد و حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله و جمعی از مردم عزیز لبنان به شهادت رسیدند و تعداد دیگر مصدوم و مفقود شدند.

وی اضافه کرد: این عملیات تروریستی ضدانسانی بی تردید با حمایت و هدایت آمریکا و هماهنگی با کشورهای استعمارگر اروپایی و دول سازشکار منطقه و سکوت مرگبار مجامع حقوق بشری صورت گرفته است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: هدف این جنایت، خاموش کردن شعله عملیات دفاعی محور مقاومت است ولی آن جنایتکاران بدانند که از این پس آن شعله فروزان تبدیل به آتشفشان انتقام و عملیات گسترده در منطقه و جهان بر ضد صهیونیسم و سرکرده های تروریست و جنایتکار آن خواهد شد.

وی ادامه داد: حضرت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله با سابقه ۳۰ ساله رهبری حزب الله و یکی از ارکان مهم جبهه مقاومت بودند و پیروزی‌های فراوانی برای مردم عزیز لبنان و حامی استواری برای مردم فلسطین و دیگر مردم مظلوم مسلمان منطقه بود.

صفایی بوشهری افزود: سید حسن نصرالله عالمی عامل و مجاهدی استوار و مبارز نستوه و فرزندی فداکار و وفادار به مکتب حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بود و مالک اشتر جبهه مقاومت و نماد ولایتمداری نسبت به امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری امام خامنه ای دامت برکاته العالیه بودند و شهادت مدال افتخار آفرین عرشی برای آن فرمانده بی بدیل پس از سال ها مجاهدت و فداکاری است.

وی تاکید کرد: این جنایت وحشیانه را محکوم می‌کنیم و با تمام توان حمایت خود را از حزب الله مقتدر و دیگر ارکان جبهه مقاومت اعلام می‌داریم و این شهادت آسمانی به حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه و مردم مسلمان جهان به ویژه اعضاء و حامیان حزب الله لبنان تسلیت عرض می‌کنم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ