رژیم غاصب صهیونیستی، سبعانه سید مقاومت را به شهادت رساند

اقتصاد ایران: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نوشت: رژیم غاصب صهیونیستی، سبعانه سید مقاومت، حضرت سید حسن نصرالله، دبیرکل سرافراز حزب‌الله لبنان و همراهان شجاع او را به شهادت رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر زهرا بهروزآذر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی نوشت:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

در مکتب اسلام آموخته‌ایم و باور داریم که شهدا حیات طیبه‌ای دارند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. شهیدان مقاومت، گواه ایستادگی و حق‌طلبی هستند که چراغ راه آزادگی را برای همهٔ نسل‌ها روشن نگاه داشته‌اند.

رژیم غاصب صهیونیستی، سبعانه سید مقاومت، حضرت سید حسن نصرالله، دبیرکل سرافراز حزب‌الله لبنان و همراهان شجاع او را به شهادت رساند و بار دیگر نشان داد که همانا این رژیم، شر مطلق است. با این حال، به یقین این شر با نصرت و وعدهٔ پروردگار پایان خواهد یافت و هیچ‌گاه نمی‌تواند نور حق‌طلبی را خاموش کند.

الگوی آزادی و آزادگی، مکتب سیدالشهدا امام حسین (ع) است و مجاهد نستوه، شهید سید حسن نصرالله، که زندگی خود را برای مقاومت و ایستادگی در برابر تجاوز، اشغال، نسل‌کشی و تبعیض معنا بخشید، همچون مولایش به فیض عظیم شهادت نائل آمد. قدم‌های سترگ این شهید در راه حق‌طلبی و مجاهدت‌هایش در مبارزه با ظلم و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، به یقین الگویی برای همه حق‌طلبان و مبارزان راه عدالت و آزادی‌خواهان خواهد بود و ریشه‌های مقاومت را مستحکم‌تر خواهد کرد.

اینجانب شهادت این مبارز بزرگ و سرافرازِ راه آزادی را به محضر مبارک ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، همسر گرانقدر و فرزندان گرامی شهید سید حسن نصرالله، خانواده‌های معزز شهدای این حادثه، ملت شریف لبنان، فلسطین و ایران و همهٔ آزادی‌خواهان، حق‌طلبان و ظلم‌ستیزان جهان تسلیت عرض می‌کنم. یقین داریم که نام این شهید بزرگوار، همچون همهٔ شهدای راه اسلام و حقیقت که پرچمدار عزت و افتخار اسلام و آزادگی اند، هرگز فراموش نخواهد شد و این پرچم تا زمانی که عدالت و حق در سراسر جهان گسترده شود، برافراشته خواهد ماند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ