معاون پارلمانی رئیس جمهور شهادت دبیرکل حزب الله لبنان راتسلیت گفت

اقتصاد ایران: معاون پارلمانی رئیس جمهور در پیامی شهادت عالم مجاهد، رهبر شجاع و با صلابت جبهه مقاومت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله قهرمان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام دبیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور در پیامی شهادت عالم مجاهد، رهبر شجاع و با صلابت جبهه مقاومت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله قهرمان را تسلیت گفت.

در پیام شهرام دبیری آمده است: شهادت عالم مجاهد و رهبر شجاع و با صلابت جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب اللهِ قهرمان، جبهه عظیم مقاومت و همه آزادیخواهان جهان را عزادار کرد.

معاون رئیس جمهور افزود: شهید والامقام سید حسن نصرالله سالها جان گرانقدر خویش را در میدان مبارزه ی شرافتمندانه علیه رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، بر سردست گرفته و آماده شهادت بود و در این راه فرزند برومند و نزدیکان خود را نیز تقدیم نمود.

وی تصریح کرد: اینجانب شهادت این اسوه ی مقاومت و فرمانده ی رشید و نستوه امت اسلامی را به پیشگاه امام عصر (عج) و محضر مقام معظم رهبری، آحاد ملت ایران، همه نیروهای مقاومت و آزادیخواه جهان و بویژه مردم مقاوم لبنان تبریک و تسلیت می‌گویم و علو درجات این شهید گرانقدر را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

دبیری افزود: بدون تردید همان گونه که رهبر حکیم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند، رژیم غاصب و متجاوز و ددمنش صهیونیستی از جنایت های خود در به شهادت رساندن مردم بی گناه و مظلوم لبنان و فلسطین و ترورهای فرماندهان مقاومت هیچ بهره ای نخواهد برد و خون شهیدان، آتش مقاومت در برابر رژیم اشغالگر را مشتعل و سرعت اضمحلال آنرا شتاب خواهد بخشید.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: اینجانب با محکوم کردن این اقدام ددمنشانه و پاسداشت مجاهدت های کم‌نظیر و ماندگار این عالمِ مجاهدِ تاریخ مقاومت، انتظار دارد کشورهای جهان و به‌ویژه کشورهای اسلامی، با قاطعیت در مقابل رژیم صهیونیستی بعنوان بزرگ‌ترین تهدیدکننده صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی ایستادگی کنند. ان شاء الله خون این شهید عزیز و شهدای بزرگ جبهه مقاومت با آزادی قدس شریف به ثمر خواهد نشست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ