خون بهای سید عزیز مقاومت چیزی جز آزادی قدس شریف نخواهد بود

اقتصاد ایران: سخنگوی قوه قضائیه در پیام تسلیت خود در پی شهادت سید حسن نصرالله تاکید کرد: خون بهای شهیدان عزیز مقاومت چیزی جز آزادی نهایی قدس شریف نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی شهادت سید جبهه مقاومت و ایستادگی علیه صهیونیسم جهانی، دبیرکل غیور حزب الله لبنان، شهید سید حسن نصرالله، اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضائیه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن کامل این پیام تسلیت بدین شرح است:

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

شهادت سید مقاومت و ایستادگی، رادمرد صادق مبارزه با خبیث‌ترین جانیان ضد بشری و رژیم تروریست و سفاک صهیونی، جهاد گر بی نظیر و فرمانده بی بدیل جبهه مقابله با استکبار، مجاهد نستوه دبیرکل حزب الله لبنان جناب حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله به دست شقی‌ترین دشمنان بشریت، مایه تاثر و اندوه فراوان شد.

شهادت در راه حق و مبارزه با صهیونیسم برای سیدی که عاشق دربرگیری آن بوده و سال‌ها انتظار آن را می‌کشید مایه فخر و مباهات است، اما اندوه فقدان چنان شخصیتی تاثیر گذار در دنیای اسلام و سرزمین پهناور مقاومت، در این مقطع زمانی جای بسی تاسف دارد.

رژیم منحوس صهیونیستی با آلوده کردن دستان کثیف خود به خون بهترین فرزندان اسلام، براساس سنت قطعی الهی، راه اضمحلال نهایی را سریع‌تر طی نموده و با از میان برداشتن فرماندهان عالی رتبه و بی نظیر مقاومت، این مسیر نورانی و روشن را به جلوه‌ای از الگو برداری نسل فعلی و نسل‌های بعد مبدل می‌سازد.

غم جانکاه فراق سید دلیر و غیرتمند مقاومت بسی گران و سخت است، اما وعده تخلف ناپذیر الهی مبنی بر پیروزی آخر بر صهیونیسم غوطه ور در فساد انگیزی و جنایت، دل‌ها را به آینده‌ای بس روشن امیدوار می‌سازد که خون بهای شهیدان عزیز مقاومت چیزی جز آزادی نهایی قدس شریف نخواهد بود؛ فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا (اسراء آیه ۷)

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری مد ظله العالی، امت اسلامی و به ویژه جبهه مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین و حزب الله قهرمان، بر ادامه راه نورانی این شهید عزیز و سربلند و سایر شهدای همراه وی تا محو نهایی صهیونیسم تاکید نموده و حشر و نشر سید عزیز مقاومت با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را از پروردگار متعال مسالت دارم.

بی شک فرزندان غیور اسلام، با ایستادگی و رادمردی در مسیر عزت‌مند مقاومت، راه تمامی شهدا را با قدرت و قوت ادامه خواهند داد. انشالله

اصغر جهانگیر
سخنگو و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ