دفتر جهاد اسلامی در ایران شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

اقتصاد ایران: دفتر جنبش جهاد اسلامی در ایران در بیانیه‌ای شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان بر اثر حمله تروریستی رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ناصر ابو شریف عضو دفتر سیاسی و نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، بیانیه‌ای را بمنظور تسلیت برای شهادت سید حسن نصرالله منتشر کرد.

پیام وی به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
﴿وَمَا مُحَمَّدٌ إِلَّا رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَفَإِن مَّاتَ أَوْ قُتِلَ انقَلَبْتُمْ عَلَى أَعْقَابِكُمْ وَمَن یَنقَلِبْ عَلَى عَقِبَیْهِ فَلَن یَضُرَّ اللَّهَ شَیْئًا وَسَیَجْزِی اللَّهُ الشَّاكِرِینَ﴾ [آل عمران: 144]
﴿وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ﴾ [آل عمران: 169]
با دلی مومن به اراده و تقدیر الهی که به ریسمان مستحکم الهی چنگ زده است، شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله را به ملت های اسلامی و عرب و همه آزادگان جهان تسلیت عرض می نمایم، او که پرچمدار عزت و کرامت بود و جانش را در راه دفاع از مظلومان و مبارزه با پروژه استکباری صهیونیستی فدا کرد.

شهادت سید حسن نصرالله ضایعه بزرگی نه فقط برای محور مقاومت، بلکه برای تمام امت است چرا که سمبل پایداری و استواری در برابر چالش ها بود و والاترین معانی جهاد و مقاومت در وی تبلور یافت و زندگی خود را وقف خدمت به فلسطین و قدس و دفاع از آرمان مرکزی امت یعنی آزادی فلسطین و مقدسات آن نمود.

سید حسن نصرالله بزرگ ترین افتخارات را نصیب خود کرد و با مواضع جاودانه و جانفشانی های بزرگش نامش در صفحات افتخار ثبت شد. او در میان ما زنده خواهد بود و یاد و خاطره 45 سال جهاد و مقاومتش در قلب ما باقی خواهد ماند و سخنانش و مواضعش برای ما و نسل های آینده درسی خواهد بود که از آن قدرت و عزم و بصیرت برای ادامه راه جهاد تا آزادی اراضی اشغالی الهام خواهیم گرفت.

ما در جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید می کنیم که راه سید حسن نصرالله تا زمانی که سرزمین ما در اشغال است و تا زمانی که بی عدالتی و اشغالگری در این سرزمین وجود دارد، در قلب ما زنده خواهد ماند و پرچم او برافراشته خواهد بود. وفاداری ما به خون شهدا و پایبندی  به راه رهبران بزرگی چون سید حسن نصرالله، ایجاب می کند که راه جهاد و مقاومت را تا رسیدن به پیروزی ادامه دهیم.

صمیمانه این شهادت را خدمت مقام معظم رهبری، رزمندگان حزب الله و خانواده آن شهید تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر جمیل و باقی ماندن بر خط  مقاومت و پایداری را برای خانواده ایشان از خداوند متعال مسئلت می نمایم و از باریتعالی می خواهم آن شهید را رحمت نماید و به ما عنایت فرماید تا به مسیر آن شهید و تمام شهدا تا آزادی تمام اراضی اشغالی ادامه دهیم.

ولا حول ولا قوة إلا بالله العلی العظیم.
إنا لله وإنا إلیه راجعون.
 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ