رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی احساس عجز می‌کند

اقتصاد ایران: سنندج-معاون سیاسی،امنیتی و امور اجتماعی استاندار کردستان گفت: رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی احساس عجز می‌کند و آگاهی عمومی در زمینه جنایات این رژیم غاصب مقدمه شکست این رژیم منحوس است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی عصر شنبه در تجمع ضد صهیونیستی مردم سنندج با تسلیت مصیبت دردناک شهادت بزرگمرد جبهه مقاومت و افتخار انسانیت و شرف اسلام و جبهه مقاومت به مقام معظم رهبری اظهار کرد: سید حسن نصرالله به جمع یاران شهیدش پیوست و امروز ایشان گرد اباعبدالله الحسین در کنار سردار سلیمانی، اسماعیل هنیه و سایر شهدای جبهه مقاومت جمع شده‌اند و مانند پروانه‌هایی گرد وجود مقدس سیدالشهدا در حال چرخیدن هستند.

وی افزود: برای ما واماندگان مصیبت اما برای آن بزرگمردی که بیش از چهل سال در مواجهه با رژیم صهیونیستی شب و روز نشناخت و تلاش کرد سعادت بزرگی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز به گمان برخی از دوستان شاید این احساس شود که رهبر انقلاب از ما بیشتر داغدارند به تعبیری بله فشار این مصیبت سنگین است اما از سویی ایشان به وعده الهی ایمان دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: امروز به رهنمودهای راهبردی رهبر اتقلاب دلگرم هستیم.

رمضانی با بیان اینکه ستون فقرات رژیم صهیونیستی در ادوار مختلف به لرزه درآمده است، اعلام کرد: امروز بیش از هر زمانی رژیم صهیونیستی احساس عجز می‌کند و بعد از گذشت عملیات وعده صادق هنوز رژیم غاصب نتوانسته به تونل‌های حماس سرافراز دست یاید.

وی اضافه کرد: حدود ۴۲ هزار زن و کودک فلسطینی را به خاک و خون کشیده و دست آمریکا و شیطان بزرگ برای همه رو شده است.

وی عنوان کرد: امروز برای همه آحاد بشری مشخص است که آمریکا و رژیم صهیونیستی دست در یک کاسه دارند و آگاهی عمومی در افکار بشری مقدمه شکست این رژیم منحوس است.

وی ابراز امیدواری کرد؛ که خداوند به برکت خون شهید جبهه اسلام و سایر شهدای اسلام رژیم صهیونیست را نایود کند.

رمضانی اذعان کرد: ما باید به هوش باشیم و با بصیرت و آگاهی در صحنه حضور یابیم و براساس فرموده رهبری مجاهدان و آزادگان از امت بشری باید برای جهاد بزرگ آماده باشند و با تمهید قوای امت اسلام استخوانهای رژیم غاصب شکسته شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ