آینده از آن حزب‌الله است/ تا پشیمانی دشمن از پای نخواهیم نشست

اقتصاد ایران: شهردار تهران در پیامی شهادت اسوه مقاومت، مجاهد فرزانه و رزمنده دلاور، آیت‌الله شهید، سید حسن نصرالله را تسلیت گفت و بیان داشت: آینده از آن حزب‌الله است‌.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در پیامی شهادت اسوه مقاومت، مجاهد فرزانه و رزمنده دلاور، آیت‌الله شهید، سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

سید بسم رب‌الشهدا و الصدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون

نخست وزیر قاتل رژیم جعلی و کودک‌کش در حالی که در سازمان ملل، به صندلی های خالی اجلاس لبخند می‌زد، نقشه شهادت سرو رعنای مقاومت را نهایی و سگ‌های هار خود را به سوی بیروت قهرمان راهی کرد و در هجوم سیاه و ناجوانمردانه بمب‌های آمریکایی، خطای تاریخی بزرگ خود را رقم زد تا حیات جاودانی دبیرکل نستوه حزب الله لبنان را رقم زند.

شهادت اسوه مقاومت، مجاهد فرزانه و رزمنده دلاور، آیت‌الله شهید، سید حسن نصرالله را به محضر امام عصر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، حزب‌الله سرافراز، رزمندگان محور مقاومت، امت اسلامی و همه آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی تردید بر اساس وعده قطعی و صادق الهی، آینده جهان از آن حزب‌الله است و نجات و فلاح ملل اسلامی، در مقاومت و ادامه راه شهیدانی است که دفع فتنه و رفع خطر غده سرطانی منطقه را با نثار خون مطهر خویش دنبال کردند.

اینک که رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، ایستادگی در کنار ملت مظلوم لبنان و دفاع از آرمان مقدس فلسطین را بر آحاد مسلمین واجب نموده، با لبیک به ندای خمینی زمان، رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث را با دل و جان پذیرا می‌شویم و در طریق قدس، تا تنبیه صهیونست‌های کوردل و ابله و نیز اذناب شیطان بزرگ، با توکل به خداوند متعال و استعانت از ارواح شهدای انتفاضه و طوفان‌الاقصی گام بر می‌داریم و تا پشیمانی دشمن از پای نخواهیم نشست.

علیرضا زاکانی
شهردار تهران
٧ مهر ١۴٠٣

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ