مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی باخون پاک سیدمقاومت هموارتر می شود

اقتصاد ایران: لارستان- امام جمعه لارستان با بیان اینکه مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی باخون پاک سیدمقاومت هموارتر می شود،گفت: مجاهدین مقاومت استوارتر این مسیر را طی خواهند کرد.

حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیر حزب الله لبنان با بیان اینکه این مصیبت بزرگی است که با تدبیر و حوصله از آن عبور می کنیم، گفت: قطعا ترور وحشیانه سید حسن نصرالله توسط سفاکان رژیم صهیونیستی قلوب مردم مجاهد و دوستدار خط مقاومت و حزب الله را به درد آورد.

وی با اشاره به این موضوع که مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی باخون پاک سیدمقاومت هموارتر می شود، ادامه داد: رژیم صهیونیستی بداند که مسیر مبارزه ظلم و ظالم با ریختن این خون های پاک هموارتر خواهد شد و مجاهدین مقاومت که در این مسیر قدم بر می دارند استوار تر این مسیر را طی خواهند کرد.

موسوی خرم در ادامه با اشاره به آیه ۱۳۹ سوره آل عمران، افزود: خداوند در این آیه می فرماید:«وَلَا تَهِنُواْ وَلَا تَحۡزَنُواْ وَأَنتُمُ ٱلۡأَعۡلَوۡنَ إِن کُنتُم مُّؤۡمِنِینَ» و بعد در آیه ۱۴۰ نیز می فرمایند: «إِن یَمۡسَسۡکُمۡ قَرۡحࣱ فَقَدۡ مَسَّ ٱلۡقَوۡمَ قَرۡحࣱ مِّثۡلُهُ» که این آیه بعد از شکست جنگ احد در حالی که پس از این جنگ دل های مسلمانان سست شده بود گمان کرده اند خدا آنان را رها کرده و فکر می کردند در کنار پیامبر همیشه پیروز هستند، نازل شد، اما خدا در این آیه می فرماید از این شکست های مقطعی نگران نباشید که شما برتر هستید و در آیه بعد می فرماید اگر الان جراحتی به شما وارد شده است شما هم درجنگ قبل به آنان جراحت وارد کرده اید.

امام جمعه لارستان گفت: مسیر مجاهدت با ظالمین مسیر زد و خورد است و یک روز ضربه می زند و یک روز ضربه می خورید اما این مسیر را مقاومت قهرمان با ثبات قدم طی خواهد کرد و راه این سید مقاومت ادامه خواهد داشت.

موسوی خرم تصریح کرد: قطعا شهادت سید حسن نصرالله منطقه را وارد فاز جدیدی خواهد کرد و بعضی ملاحضات با رژیم صهیونسیتی کنار خواهد رفت و با این رژیم سفاک با صراحت بیشتری مقابله خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ