شهادت اشخاص جریان مقاومت را کُند و متوقف نمی‌کند

اقتصاد ایران: اصفهان–مدیرکل اوقاف استان اصفهان گفت:امروز مقاومت تبدیل به تفکری شده که بدنبال حاکمیت حق است،این جریان فراتر از اشخاص بوده وبه نحوی نهادینه شده که شهادت اشخاص آن را کُند و متوقف نمیکند.

حجت الاسلام محمدحسین بلک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله به همه آزادگان جهان و به ویژه ملت لبنان اظهار کرد: این اتفاق همه دل‌ها را از جهت فقدان یکی از بزرگ‌ترین افسران رشید و فرماندهان پرکفایت مقاومت در منطقه جریحه دار کرد.

وی افزود: البته این ضایعه بزرگی است از جهتی اما از طرف دیگر مسیر مقاومت در طول تاریخ در مقابل ظلم که مسیر و جبهه پر هزینه‌ای است ادامه داشته است، این هزینه‌ها تنها این نیست که جبهه مقاومت داشته ای خود را از دست داده باشد بلکه افزایش سرمایه‌های معنوی و شکوفه زدن سرمایه‌های جدید و تنومند شدن درخت مقاومت خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: یکی از مهم‌ترین حامیان مقاومت مردم غزه حزب‌الله لبنان بود که این هم از حُسن مدیریت و درایت سید حسن نصرالله بود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر ادامه پر قدرت حرکت جبهه مقاومت اضافه کرد: امروز مقاومت تبدیل به تفکر و انگیزه‌ای شده که به دنبال حاکمیت حق هستند و از این رو این جریان فراتر از اشخاص است و به نحوی نهادینه شده که شهادت اشخاص نمی تواند آن را متوقف و حتی کُند نیز کند.

حجت‌الاسلام بلک تصریح کرد: شهادت سید حسن نصرالله به عزم و اراده جبهه مقاومت و همه آزادگان عالم خواهد افزود و انشالله شاهد هستیم که درخت تنومند مقاومت ثمرات شیرین خود را خواهد چشید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ