هرچه در توان داریم در حمایت از جبهه مقاومت به کار خواهیم گرفت

اقتصاد ایران: رئیس دانشگاه آزاد گفت: ما دانشگاهیان با لبیک به پیام حضرت آقا هرچه در توان داریم در حمایت از جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیست به کار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار سیدعباس نیلفروشان فرمانده عملیات سپاه قدس را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر طهرانچی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر شهادت مجاهد سرافراز حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار سید عباس نیلفروشان فرمانده فقید عملیات سپاه قدس به همراه جمعی از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت و مردم بی دفاع لبنان در منطقه ضاحیه به دست جنایتکاران سفاک صهیونیست موجب تأسف و تألم شد.

این جنایت و کشتار گسترده غیرنظامیان و اعضای جبهه مقاومت اسلامی از سوی رژِیم صهیونیستی در لبنان و نوار غزه ثابت کرد که درندگی و ترورهای این رژیم جعلی پایان ندارد و مطمئناً دولت‌های غربی به ویژه آمریکای جهانخوار همدست این تروریست‌ها هستند و باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

ترور دبیرکل حزب الله و نیروهای مقاومت در حملات شب گذشته به لبنان ضرورت اتحاد و همبستگی مسلمانان و دولت‌های منطقه برای خنثی سازی توطئه های این رژیم منحوس را می طلبد، بی تردید وعده الهی در قبال ظالمان و مستکبران تحقق پیدا خواهد کرد.

اینجانب شهادت اسطوره مقاومت، سیدحسن نصرالله و هم‌رزمان ایشان در جبهه مقاومت و مردم بی دفاع لبنان را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده های شهدای داغدار این جنایت ددمنشانه و مردم شریف لبنان تسلیت گفته و برای همه شهدای گرانقدر علو درجات و رحمت واسعه الهی مسئلت دارم. مسلماً خون پاک این شهدا سنگ بنای نابودی این رژیم منحوس در منطقه خواهد بود.

ما دانشگاهیان با لبیک به پیام حضرت آقا هرچه در توان داریم در حمایت از جبهه مقاومت و حزب الله سرافراز در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیست به کار خواهیم گرفت و ان شاالله روز به روز وعده الهی برابر این ظالمان آدمکش محقق خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ