بانوان با ایثار گری و رشادت انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند

اقتصاد ایران: بیجار- فرماندار بیجار گفت:بانوان مجاهد با ایثار گری و رشادت خود توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان بعداز ظهر شنبه در مراسم تقدیر از بانوان پیشکسوت دفاع مقدس و مادران شهید اظهار کرد: دشمنان همواره سعی دارند تا نظام اسلامی ایران پیشرفت نداشته باشد اما نمی تواند به این هدف برسند چرا که با رشادت و هوشیاری رزمندگان نقشه های آنها نقش بر آب می شود.

وی افزود: تجلیل از پیشکسوتان و بانوان در دوران دفاع مقدس اهمیت زیادی دارد چرا که با ایثار و مجاهدت های بانوان بود که این پیروزی محقق شد و ما همواره شاهد هستیم بانوان در تمامی عرصه ها پشتیبانان خوبی برای نظام و انقلاب بوده اند.

وی اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر نقش مهم بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی تاکید دارند و بسیاری از بانوان نیز در دوران دفاع مقدس اسلحه به دست گرفتند و در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

محبیان به نقش مهم بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: بدون حمایت و ایثار بانوان پیروزی انقلاب اسلامی میسر نبود و بانوان ما با رشادت های خود پشتیبان نظام بودند و این انقلاب توانست به پیروزی برسد.

وی گفت: علاوه بر نقشی که بانوان در رزم داشتند کار ها و اقداماتی بود که اگر بانوان به آن نمی پرداختند این پیروزی رقم نمی خورد اگر بانوان ایثار نداشتند و از خانواده در غیاب مردان حمایت نمی کردند این پیروزی ها رقم نمی خورد.

فرماندار بیجار اعلام کرد: اگر حمایت معنوی بانوان نبود هیچکدام از رزمندگان نمی توانستند با خیال آسوده خانه را رها کنند و به نبرد در جبهه حق بر علیه باطل بروند.

وی تاکید کرد: بانوان همچنین در حوزه بهداشت و درمان در دوران دفاه مقدس نیز نقش مهمی داشتند و به بهترین شکل ممکن در این حوزه خدمات را ارائه می کردند.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: مادران شهدا و ایثار گران اسناد زنده ای هستند که باید به آنها توجه بیشتری کرد و باید از خاطرات ایثار گری آنها بهره لازم را برد چرا که هرکدام از اینها یک کتاب و یک گنجینه بزرگ هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ