حماس شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

اقتصاد ایران: جنبش حماس فلسطین شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت و تأکید کرد که رژیم اسرائیل دست به یک اقدام تروریستی بزدلانه زده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز شنبه شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را که به‌همراه جمعی از یارانش در نبرد طوفان الاقصی به شهادت رسید، تسلیت گفت.

در بیانیه جنبش حماس آمده است که این جنبش تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها به ساختمان‌های مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را به‌شدت محکوم می‌کند و آن را یک اقدام تروریستی بزدلانه می‌داند.

در بیانیه جنبش حماس آمده است که این جنبش تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن ساختمان‌های مسکونی در حارة حریک در ضاحیه جنوبی بیروت را به شدت محکوم و  آن را اقدامی تروریستی و بزدلانه و جنایتی فجیع عنوان کرد که بار دیگر خونریزی و وحشی‌گری اشغالگران را ثابت می‌کند.

جنبش حماس افزود که این رژیم یاغی و بی‌توجه به تمامی ارزش‌ها و قوانین بین‌المللی در سکوت و ناتوانی جامعه بین‌المللی به طور آشکار امنیت و صلح جهانی را تهدید می‌کند.

حماس افزود: با تمام معانی صبر و استقامت، شهادت سید حسن نصرالله و یارانش را تسلیت می‌گوییم و با افتخار و احترام از سیره و مسیری که ایشان در راه آزادی قدس و مسجد الاقصی طی کرد، یاد می‌کنیم.

حماس اظهار داشت که سیدحسن نصرالله همیشه در کنار ملت فلسطین و حقوق قانونی و مقاومت شجاع آن‌ها ایستاد و با وجود سختی‌ها و چالش‌های بزرگ، به حمایت قهرمانانه خود از ملت و مقاومت فلسطین در نبرد طوفان الاقصی ادامه داد تا زمانی که در همان مسیر به شهادت رسید.

در بیانیه این جنبش آمده است که سید حسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب الله لبنان  همواره از ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن حمایت می‌کرد.

در بیانیه این جنبش فلسطینی آمده است که رژیم صهیونیستی مسئولین کامل این جنایت هولناک و پیامد‌های خطرناک آن را برای امنیت و ثبات منطقه برعهده دارد.

جنبش حماس افزود: دولت آمریکا نیز به دلیل تداوم حمایت‌های سیاسی، دیپلماتیک، نظامی، امنیتی و اطلاعاتی از این رژیم اشغالگر و  همچنین با سکوت و کوتاهی در محکوم کردن و توقف تروریسم فزاینده صهیونیستی علیه دو ملت فلسطین و لبنان، مسئول است.

حماس افزود: ما در جنبش حماس، در برابر این جنایت و کشتار صهیونیستی، همبستگی مطلق و ایستادگی خود را در کنار برادرانمان در حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان اعلام می‌کنیم، کسانی که در نبرد طوفان الاقصی و در دفاع از مسجد‌الاقصی و حقوق قانونی ملت ما و آرمان‌های آن‌ها برای آزادی، استقلال و تعیین سرنوشت، در کنار ملت و مقاومت ما مشارکت دارند و این مسیری است که تمام نیرو‌های زنده امت و آزادگان و شرافتمندان جهان باید گرد آن متحد شوند.

جنبش فتح (انتفاضه) شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

جنبش فتح انتفاضه (غیر از جنبش فتح به‌ریاست محمود عباس) طی بیانیه‌ای شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان در حمله تروریستی رژیم اسرائیل را تسلیت گفت.

در حال تکمیل... .

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ