ریسمان وحدت در ایران اسلامی به منطقه و جهان کشیده شود

اقتصاد ایران: رشت- جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار و متخصصین با بیان اینکه پیام اسلام حاوی وحدت، امنیت و برادری است، گفت: ریسمان وحدت در ایران اسلامی باید به منطقه و جهان کشیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس حسینی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس تجلی اقتدار، امنیت و عزت ایزان اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار و متخصصین از برگزاری همایش ملی نغمه سرایان و مولودی خوانان اهل سنت در این استان خبر داد و بیان کرد: ششمین دوره این همایش از دهم لغایت سیزدهم مهرماه در گیلان برگزار می شود.

به گفته حسینی، هدف اصلی برگزاری چنین همایش هایی حفظ وحدت و وحدت افزایی بین مسلمانان و اهل تشیع و اهل سنت است.

وی ادامه داد: همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور تاکنون در خراسان شمالی، گلستان، هرمزگان و دو بار هم در کردستان برگزار شده و گیلان میزبان ششمین دوره آن است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار و متخصصین با محکومیت جنایات اسرائیل در فلسطین و لبنان بیان کرد: درندگی و گستاخی اسرائیل در حملات پی در پی به فلسطین و لبنان ناشی از عدم اتحاد کشورهای منطقه است.

حسینی با اشاره به اتحاد و انسجام شیعه و سنی در کشور اضافه کرد: اگر این رویه وحدت در کشورهای همسایه به وجود آید، جلوی جنایات رژیم صهیونیستی گرفته می شود.

وی با بیان اینکه پیام اسلام حاوی وحدت، امنیت و برادری است، افزود: ریسمان وحدت در ایران اسلامی باید به منطقه و جهان کشیده شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار و متخصصین، وحدت را مهمتربن عامل بقای جامعه دانست و بیان کرد: اگر وحدت نباشد جامعه سامان نمی یابد و پیشرفت هم با وحدت و همکاری و برادری میسر می شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ