سیمئونه: همیشه پیش از دربی مادرید مضطرب و عصبی هستم

اقتصاد ایران: سرمربی اتلتیکومادرید درباره رویارویی با رئال مادرید در دربی مادرید صحبت کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته هشتم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه متروپولیتانو پذیرای رئال مادرید خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: من همیشه پیش از دربی مادرید مضطرب، عصبی و هیجا‌زده همراه با شور و احساسات هستم. هنوز هم همان شور و شوقی که برای اولین بار در بازی با مالاگا روی نیمکت اتلتیکومادرید نشستم را دارم و هیچ چیزی تغییر نکرده است.

سیمئونه همچنین در مواجهه با این پرسش که «فصل گذشته، شما تنها تیمی بودید که رئال مادرید را شکست دادید و این کار را دو بار انجام دادید. برنامه برای بازی فردا چیست؟»، اظهار داشت: رئال مادرید بازیکن مهمی همچون تونی کروس را از دست داد، بازیکنی که مورد تحسین همه مربیان بود و برای هر تیمی داشتن چنین بازیکنی مهم است. به نظرم آنها در جستجوی بازیکنی هستند که بتواند آرامشی که در حین حمله به آن نیاز دارند را بدهد. ما بازیکنان جدیدی به ترکیب‌مان اضافه کرده‌ایم اما رئال مادرید چه با مودریچ چه با گولر سبک بازی‌اش تغییر نخواهد کرد.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید همچنین درباره غیبت کیلیان امباپه در بازی فردا به دلیل مصدومیت خاطرنشان کرد: با شناختی که از آنچلوتی دارم، به نظرم از بلینگام به عنوان بازی‌ساز و یا در سمت چپ بازی خواهد گرفت. همچنین احتمال بازی گرفتن از مودریچ یا رودریگو در خط میانی وجود دارد.

وی درباره اینکه از زمانی که او هدایت اتلتیکو را برعهده گرفته، دربی مادرید پایاپای شده، اظهار داشت: از زمان روی کار آمدن من همه چیز تغییر کرده است و به همین خاطرباشگاه رشد کرده و تیم استانداردهایش را حفظ کرده است.

تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال مادرید از ساعت 22:30 فردا (یکشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه متروپولیتانو به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ