آتش نشانان شهر شفت تجلیل شدند

اقتصاد ایران: شفت- به مناسبت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی فرماندار شفت با همراهی دیگر مسئولان از آتش نشانان شهر شفت تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با روز ایمنی و آتش نشانی ظهر شنبه «مهدی نقدی» فرماندار شفت با همراهی رئیس شورای اسلامی و شهردار شفت شهردار شفت با حضور در در محل ایستگاه آتش نشانی شهر شفت از آتشنانان زحمت کش شهرستان شفت تجلیل به عمل آوردند.

«مهدی نقدی» فرماندار شهرستان شفت در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان که برای حفاظت از جان و سلامت مردم و سرمایه های اجتماعی و ملی جان خود را فدا کردند، اظهار کرد: هدف اصلی نامگذاری این روز، ترویج فرهنگ پیشگیری و ایمنی از حوادث در سطح کشور و اصلی ترین هدف آن یادآوری حماسه سازی و رشادت آتش‌نشانان میهن اسلامی و همچنین ایجاد زمینه های مناسب جهت آموزش همگانی مردم در جهت پیشگیری از حوادث مختلف و محافظت از سرمایه‌های ملی کشور است.

نقدی با اشاره به اینکه آتش نشانان خادمان همیشه آماده و چهره های فداکار و ایثارگری هستند بیان کرد: ایمنی و آرامش شهروندان مدیون زحمات بی شائبه آنان است، قهرمانان صبوری که برای نجات جان و اموال همنوعان خویش در بحرانی ترین و زیان بارترین شرایط محیطی و کاری، به یاری حادثه دیدگان می شتابند.

وی ادامه داد: آتش نشانی تنها یک شغل نیست، بلکه رسالتی از جنس عشق و ایثار سرشته با ایمان و اعتقاد است که بدون تردید اجر اخروی این حماسه آفرینان و ناجیان نزدپروردگارشان محفوظ است.

در انتهای مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر، شاخه گل و هدایایی از آتش نشانان شهرداری شهر شفت تجلیل شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ