دشمن با اشتباهاتش چراغ قرمزهای مقاومت را برمی‌دارد

اقتصاد ایران: رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به اینکه ناوگان دشمن هیچ‌گاه سراغ جمهوری اسلامی نخواهد آمد، یادآوری کرد: خط مقدم امروز غزه و حزب‌الله است. اما این جبهه در زمان فعلی نیاز به پشتیبانی صد در صد دارد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همایش مجازی در زمینه مسائل منطقه با حضور حجت‌الاسلام مهدی طائب، رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار و حجت الاسلام باباخانی، رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی، برگزار شد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در این همایش ضمن تسلیت و تهنیت به مناسبت شهادت مردم مظلوم لبنان بالاخص جمعی از فرماندهان حزب‌الله گفت: امروز روز ظهور میزان‌هاست، همه باید شرایط را فراهم سازند تا امام زمان (ع) ممکن الظهور شوند.

طائب تصریح کرد: این اصل همیشه برقرار بوده است حتی در زمان واقعه کربلا نیز اصحاب، امام حسین (ع) را در عاشورا ممکن الظهور کردند؛ چنانچه برای مثال در صحنه نماز جماعت ظهر عاشورا که به سمت امام تیر پرتاب می‌شد و اصحاب خود را مقابل آن تیرها قرار داده بودند، تا تیرها قابلیت خوردن به امام را داشت امام ممکن الظهور نبودند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه امروز زننده تیر اسرائیل است و تا وقتی هست ظهور لاممکن است، باید این آتش خاموش شود که تجلی آن در اسرائیل است، اظهار داشت: امروز اهل میزان آمده‌اند تا منبع آتش را از بین ببرند. به طوری که با وجود سنی مذهب بودن اهالی غزه، در فضای مجازی دیدیم که فردی در بیمارستان گفته بود «امیدوارم اقدامات ما مقدمه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت باشد».

 

 

او خاطرنشان کرد: برخلاف عاشورا که جمیعت کم بود، الان در عده کثیر هستیم. جبهه‌ای که امروز متشکل از هیأتی‌ها و مداحان هستند قبلاً نبودند و به همین خاطر است که الان در جایگاهی هستیم، که مستقیم نمی‌توانند با ما رو به رو شوند. اگر حاج قاسم را می‌زنند در فرودگاه بغداد می‌زنند و اسماعیل هنیه را نیز به عنوان یک خارجی در تهران زده‌اند.

طائب با اشاره به اینکه دشمن با اشتباهاتش دارد چراغ قرمزهای مقاومت را برمی‌دارد، اظهار داشت: ما پیش از این به صورت دیپلماتیک،  دلیلی نداشتیم که به صورت مستقیم رژیم صهیونیستی را بزنیم و فقط حق قانونی داشتیم تا به مردم غزه که در جنایات رژیم صهیونیستی همیشه مظلوم واقع شده، کمک کنیم. اما با به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران، صهیونیست‌ها این حق را به ما داده و این چراغ قرمز را با دست خود برداشتند؛ که از اولین نتایج این اشتباه، هزینه عظیمی است که از هر لحظه آماده باش بودنشان در این ایام به جا مانده است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار ضمن تأکید بر اینکه جبهه مقاومت نیاز به پشتیبانی دارد، خاطرنشان کرد: دشمن جریانی بین مردم انداخته تا عجله راه بیندازد؛ اما خاطرتان جمع، اینکه تا به حال اسرائیل را نزدیم به دولت ربطی ندارد و تصمیم برعهده اتاق عاقله کشورمان هست که چه زمانی، چه سطحی و کدام نقاط را بزنیم.

او با اشاره به اینکه ناوگان دشمن هیچ‌گاه سراغ جمهوری اسلامی نخواهد آمد، یادآوری کرد: خط مقدم امروز غزه و حزب‌الله است. اما این جبهه در زمان فعلی نیاز به پشتیبانی صد در صد دارد. بایستی با برگزاری مراسم‌ها و تجمع‌ها به دین گونه حمایت خود را از این جریان اعلام نموده و آن را در دنیا گسترش دهیم.

در ادامه این نشست مجازی حجت الاسلام باباخانی ضمن محکومیت اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: خوشبختانه امروز پیام ما به همه دنیا رسیده است.

او ادامه داد: سال‌ها فلسطین می‌خواست این پیام را به دنیا منتقل کند که اسرائیل یک رژیم کودک‌کش است و سرانجام این عملیات طوفان الاقصی بود که به ثمر نشست و باعث شد فضای حاکم بر افکار عمومی و معادلات حاکم بر دنیا عوض شود.

باباخانی در ادامه گفت: امروز رسالت عظیمی بر عهده ماست تا مثل همیشه همدل و استوار فریاد آزادی‌خواهی خود را ادامه داده و در برابر شیطان بزرگ ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ