گلایه و شکایت شدید پرسپولیسی‌ها از فدراسیون فوتبال

اقتصاد ایران: طولانی شدن اعلام حکم بیرانوند اسباب دلخوری باشگاه پرسپولیس و همین طور خشم هواداران این تیم از هدایت ممبینی را فراهم آورده است.

خبرورزشی: طولانی شدن اعلام حکم پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند ابهامات را در بین اهالی فوتبال چند برابر کرده است.

به درازا کشیده شدن این پرونده باعث شد تا پای برخی مقام‌های غیرمسئول نیز به این پرونده باز شود. تماس‌هایی که برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای پس گرفتن شکایت باشگاه یا حتی مصالحه با بیرانوند با رضا درویش برقرار شده کاملا این موضوع را تایید می‌کند. به هرحال روند اعلام حکم طولانی شده و همین طولانی شدن اعلام حکم به خودی خود کافی است تا هر روز اینت پرونده ابعاد تازه تری به خود بگیرد که تازه ترین آن‌ها شکایت دوباره بیرانوند از باشگاه پرسپولیس بابت جعل اسناد مالی است. شکایتی که همین حالا مشخص است هدفی ندارد جز این که باز هم روند اعلام حکم را طولانی تر کند و گرنه در همین مدت اسناد مالی رد و بد شده بین باشگاه و بیرانوند به صورت تمام و کمال در اختیار کارشناسان مالی قرار گرفته و اگر کوچکترین موردی در این اسناد وجود داشت بی تردید از سوی همین کارشناسان مورد توجه قرار می‌گرفت. موضوع زمانی عجیب می‌شود که جمشید نورشرق نیز در این مدت در گفتگوهای غیرعلنی که با خبرنگاران داشته حتی اعلام کرده حکم صادر شده اما برای اعلام به امضای هدایت ممبینی به عنوان دبیرکل فدراسیون نیاز دارد.

البته که هدایت ممبینی بعید است با اختیاراتی که دارد از اعلام حکم جلوگیری کند و همین موضوع باز هم دامنه ابهامات و توصیه‌های غیر فوتبالی را برای رای این پرونده چند برابر کرده است.

به هر روی با گذشت ۴ ماه از تاریخ شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند هنوز هیچ حکمی از سوی کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال صادر نشده و هر روز نیز این پرونده ابعاد تازه‌ای پیدا می‌کند و باید دید بالاخره فدراسیون مهدی تاج چه زمانی به این پرونده پایان خواهد داد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ