ماموریت محله های مهدوی نیازمند تغییر است

اقتصاد ایران: ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ماموریت محله های مهدوی باید به سمت حل مشکلات و مسائل کلان جامعه تغییر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر شنبه در جشنواره فرهنگی سرباز، تجلیل از سربازان متاهل و نمونه، دفاع از مملکت و حرم را مدیون حضور بسیجیان عزیز دانست و افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس در پایگاه‌های مقاومت شایستگی خودشان را نشان دادند امروز هم به‌عنوان سرباز امیدواریم یا جذب سپاه شوند یا طلبه شوند.

آیت الله محمدی لائینی گفت: از محله مهدوی باید به شهر مهدوی برسیم وانتظارمان این است که مشکلات شهر ساری به‌وسیله همین جریان محله مهدوی حل شود، مثلاً مشکل زباله‌سوز، میدان بار جدید و امثال اینها و اگر محل مهدوی در رفع مشکلات بزرگ شهر تاثیر داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه ماموریت محله‌های مهدوی را باید از مشکلات ریز به مسائل کلان شهر تغییر بدهیم، با اشاره به تاکید مقام رهبری بر داشتن گزارش توصیفی و تبیینی از دفاع مقدس، یادآور شد: آنچه که جنگ ما را از جنگ دنیا جدا می‌کند باطن است و جهاد فی سبیل الله دارای باطن نورانی است اگر نباشد جنگ ساده است.

این مسئول ادامه داد: همه ما باید به استقرار عدالت کمک کنیم، دوم هر که در دفاع از ناموسش کشته شود شهید است، ومتجاوزین و متعرضین به نوامیس باید سرجایشان نشانده شوند.

آیت الله محمدی لائینی عنوان کرد: نباید هیچ‌وقت از دفاع مقابل متجاوز به‌خاطر ترس یا سازش کوتاه بیائیم و در رابطه با همین جریان غزه در کشورهای عربی همچون کویت، قطر و پاکستان مردم توسط حکومت آمریکایی سرکوب شدند و خبری از راهپیمایی و یک کلمه دفاع از غزه نیست بلکه مزدور آمریکا و اسرائیل شدند و تدارکات آن‌ها و خط زمینی و دریایی برایشان ایجاد می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: درصورتی که غزه تنها روزنه نفس کشیدنش رفح است اما مصر آن را باز نمی‌کند در حالی که همین کشورهای اسلامی برای اسرائیل تدارکات می‌فرستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ