فناوری جدید تک تیرانداز و بمب را از پشت دیوار شناسایی می‌کند

اقتصاد ایران: یک شرکت آمریکایی فناوری مخصوصی برای از بین بردن تهدید تک تیراندازها و بمب ها ابداع کرده که هرگونه تهدیدی را حتی از ورای دیوارها رصد می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، شرکت «بیس مولکولار رزونانس تکنولوژیز» فناوری نوینی ثبت کرده که مواد منفجره و اسلحه هایی مانند AR-۱۵ را از فاصله چند صدفوتی ردیابی می کند. این فناوری حتی می تواند این تسلیحات را از ورای ساختمان ها و موانع سخت مشاهده کند.

چنین دستاوردی امنیت شخصیت های سیاسی و افراد مهم را ارتقا می دهد. شرکت مذکور مدعی است چنین ابزاری با این سطح از قابلیت دفاعی را برای جلوگیری از ترور، حملات تک تیراندازی، تهدید بمب گذاری و دیگر ریسک های احتمالی در محیط های متعددی کارآمد خواهد بود.

کن ولنتاین یکی از اعضای هیات مدیره این شرکت می گوید: این فناوری همه چیز را تغییر می دهد. قابلیت آن برای شناسایی و خنثی سازی تهدیدهای احتمالی قبل از آنکه نزدیک شوند، می تواند از رویدادهایی که تنش های ملی به وجودمی آورد و رهبری ما را به خطر می اندازد، جلوگیری کند.

از آنجا که این فناوری غیرقابل نفوذ است برای افراد رده بالا در معرض خطر بسیار مناسب است. قابلیت یکپارچه سازی این فناوری با چهارچوب های امنیتی فعلی از جمله واحدهای موبایل و سیستم های رصد محیطی، هرگونه تهدیدی را حتی اگر تک تیرانداز داخل یک ساختمان مخفی شده باشد یا در فاصله دوری باشد، ردیابی می کند.

فناوری مذکور می تواند امضای مولکولی خاص باروت را از ورای موانعی مانند ساختمان ها و وسایل نقلیه در حال حرکت، چه در فاصله نزدیک و چه دور، شناسایی کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ