برگزاری جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

اقتصاد ایران: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اعلام کرد: جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز در محل کمیسیون و با حضور جمعی از اعضای کمیسیون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی اعلام کرد: جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه هفتم مهر ماه) در محل کمیسیون و با حضور جمعی از اعضای کمیسیون برگزار شد.

وی ادامه داد: موضوع جلسه بررسی حوادث منطقه از جمله لبنان و جنایت اخیر صهیونیست‌ها در ضاحیه بیروت بود. اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جنایات اخیر صهیونیست‌ها در لبنان و در ضاحیه بیروت را به شدت محکوم کردند و شهادت جمعی از مجاهدان و مردم بی‌گناه لبنان را در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی تسلیت گفتند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعاً جنایت صهیونیست‌ها که با پشتیبانی و حمایت آمریکایی‌ها و با سلاح‌های آمریکایی رخ داده است، بدون پاسخ نخواهد ماند.

رضایی ادامه داد: اعضای کمیسیون از سکوت سازمان‌های بین‌المللی و دولت‌های مدعی حقوق بشر ابراز تأسف کردند، همین طور مطالبه اعضای کمیسیون امنیت ملی پاسخ قاطع، عملی، پشیمان کننده و عبرت آموز به رژیم صهیونیستی است. در این جلسه تاکید شد همه این جنایت ها و نسل‌کشی‌ها نخواهد توانست جلوی نابودی رژیم صهیونیستی را بگیرد، بلکه خون شهدا، زمینه ساز آزادی قدس خواهد شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صهیونیست ها امروز آخرین روزهای حیات خود را در سرزمینهای اشغالی می‌گذرانند و همه این حوادث منطقه آغازی بر پایان رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی خواهد بود.

رضایی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری هم جلساتی در ارتباط با مسائل منطقه و لبنان و فلسطین خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ