بمباران لبنان نشان از درماندگی رژیم صهیونیستی است

اقتصاد ایران: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: روی آوردن رژیم صهیونیستی به ترور و بمباران جنوب لبنان در آستانه سالگرد عملیات طوفان الاقصی نشان از شکست و درماندگی در مقابل مقاومت حزب الله است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، وارد استان بوشهر شد و مورد استقبال رئیس کل دادگستری استان و دیگر اعضای شورای تامین و قضایی قرار گرفت.

دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در استان، شرکت در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، و دیدار با خانواده معظم شهدا بخشی از برنامه‌های سفر رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به استان بوشهر است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در سفر به استان بوشهر با حضور در گلزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی با عملیات‌های ترور و بمباران‌های وحشیانه با کمک مستقیم کشورهای غربی خصوصاً کشور جلاد آمریکا، مبادرت به کشتار وحشیانه مردم فلسطین و لبنان می‌کند که حکایت از شکست رژیم صهیونیستی در آستانه سالگرد موفقیت آمیز و پیش‌دستانه طوفان الاقصی دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان روز شنبه در حاشیه آیین تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در بوشهر اظهار کرد: این رژیم کودک کش در طی یک سال گذشته شکست‌ها و ضربه‌های سختی از ناحیه حماس، حزب الله و سایر ارکان مقاومت در غزه و حزب الله متحمل شده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با عملیات ترور و بمباران‌های وحشیانه، با کمک مستقیم کشورهای غربی خصوصاً کشور جلاد آمریکا، مبادرت به کشتار وحشیانه مردم فلسطین و لبنان می‌کند که حکایت از شکست رژیم صهیونیستی در آستانه سالگرد موفقیت آمیز و پیش‌دستانه طوفان الاقصی دارد، اگر این رژیم شکست نخورده بود، امروز اینگونه وحشیانه به جان زن و بچه و پیرمرد و بیمار و افراد بی‌دفاع نمی‌افتاد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: نابودی این رژیم کودک کش نزدیک است و نشانه‌های آن به خوبی احساس می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان در ادامه با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: عظمت و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون خون پاک شهدا و رزمندگان جان بر کفی است که در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت‌ها و ایثارگری‌های فراوانی از خود بر جای گذاشتند.

وی بیان کرد: در سایه سار این رشادت‌ها شاهد اقتدار جمهوری اسلامی در فضای بین‌الملل هستیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور عنوان کرد: امروز بار دیگر در حضور این شهدا عهد و پیمان می‌بندیم که به مانند دوران دفاع مقدس با همه وجود از نظام و انقلاب حفاظت و حراست می‌کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ