رشادت‌های حماسه‌سازان استان بوشهر در قالب هنر معرفی شود

اقتصاد ایران: بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: رشادت‌های رزمندگان وحماسه‌سازان استان بوشهر در قالب هنر معرفی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح شنبه در آیین تقدیر از عوامل نمایش میدانی میرمهنا که در بندر گناوه برگزار شد اظهار کرد: برای ثبت وقایع عظیم و مهم هشت سال دفاع مقدس هنر وسیله مهم و کاربردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره ها، ساخت فیلم های مستند، نمایش های خیابانی و فیلم های سینمایی باید در مسیر معرفی رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس می تواند تاثیر گزار باشد افزود: نسل جدید ما تشنه دانستن است و باید اتفاقات مهم جنگ را با زبان هنر به آنها منتقل نمود.

سردار رزمجو با بیان اینکه ما فرماندهان و سرداران بزرگی در حوزه مبارزات با استکبار داریم که باید زندگی آنها در قالب آثار هنری به مردم نشان داده شود افزود: ساخت نمایش میرمهنا در سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر اتفاق مهمی است و این روند باید پیوسته ادامه داشته باشد.

رشادت‌های حماسه‌سازان استان بوشهر در قالب هنر معرفی شود

نویسنده و کارگردان نمایش میرمهنا نیز در این آیین گفت: نمایش میرمهنا با حضور ۲۰ نفر بازیگران و هنرمندان گناوه ای عضو گروه تئاتر ایلیا و سازمان بسیج هنرمندان تولید شده و در جزیره خارگ، بندرریگ، و گناوه به اجرا درآمده است.

محمد مظفری همچنین از اجرای این نمایش بر عرشه یکی از شناوران سنتی در آب های خلیج فارس خبر داد و افزود: استقبال بسیار خوبی از اجرای این نمایش گردیده است.

وی با بیان اینکه گروه تئاتر ایلیا و سازمان بسیج هنرمندان پیش از این نمایش های فاخری با موضوع شهدای برجسته استان همچون رییسعلی دلواری، شهید نادر مهدوی، شهید علیرضا ماهینی و… تلید نموده است افزود: در صورت حمایت های فرهنگی این آثار می تواند در سراسر استان به اجرای عمومی درآید.

رشادت‌های حماسه‌سازان استان بوشهر در قالب هنر معرفی شود

در این آئین از عوامل نمایش میدانی میرمهنا تجلیل شد. نویسنده، طراح و کارگردان: محمد مظفری - دستیار کارگردان: مهرداد محسنی، بازیگران: محمد زارع، علیرضا شریف، روح الله پورقصاب، حسین بهروزی، صادق رجبی، عبدالمحمد سراجی، رضا رحمانی یوسف لیراوی، موسیقی: نوازنده نی انبان: علی تیرنا، نوازنده سازهای کوبه ای علی سیفی، طراح و دوخت لباس: آمنه فروردین، طراح و اجرای فضا: حبیب قاسمی، سرپرست گروه: صادق نیک پرست عکاس و فیلمبردار: مجید مظفری، و همراهی مهندس علیرضا زنگی.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ