فرزام: استقلال دو فدراسیون روئینگ و قایقرانی خوب است

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی روئینگ کشورمان گفت: در حالت کلی اگر تمام الزامات کار به درستی پیش برود استقلال دو فدراسیون خوب است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، افشین فرزام در خصوص جدایی روئینگ و استقلال این رشته با یک فدراسیون مستقل اظهار داشت: این بحث جداسازی را دنیا‌مالی از سال‌ها قبل پیگیری کرده بود. او معتقد بود بادبانی، روئینگ و کانوئینگ باید سه فدراسیون مجزا باشند. در نهایت وی در مستند وزارت قرار دارد و تصمیم قطعی دارد تا این‌ها فدراسیون‌های مجزا شوند.

وی در ادامه افزود: در حالت کلی اگر تمام الزامات کار به درستی پیش برود استقلال دو فدراسیون خوب است و اگر نگاه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به این فدراسیون صورت مستقل باشد چون در جهانی هم جدا هستند، می‌توانند مستقل تصمیم بگیرند و بودجه بگیرند تصمیم گیری ها بیشتر و بهتر می‌شود.

سرمربی تیم ملی روئینگ در پاسخ به این سوال که آیا زیرساخت‌های لازم برای جدایی دو رشته فراهم است، گفت: بحث مشکلات زیر‌ساخت از زمانی که روئینگ وارد ایران شد وجود داشت. در مقاطع مختلف تلاش شد در شهرهای مختلف پیست احداث شود در بوشهر و انزلی در زمان دنیامالی پیگیری‌های شد ولی به سرانجام نرسید‌. پیستی در آذربایجان غربی از قبل پیگیری شده که امیدوارم به نتیجه برسد.

فرزام در خصوص اینکه تکلیف محل  کمپ تمرینی چه خواهد شد، عنوان داشت: باید جداسازی انجام شود و کادر جدید شاکله خود را مشخص کند. فعلا بیشتر می خواهند کمپ‌ها در پشت سدها باشد تا بعد بستری فراهم شود که کمپی مناسب برای روئینگ ایجاد شود.

وی در خصوص حضور تیم روئینگ در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان گفت: با توجه به اینکه بعد از المپیک بخش عمده بچه‌ها در زیر مسابقات 23 سال شرکت کردند فرصتی کمتر از سه هفته داشتیم تا تمرینات را برگزار کنیم. در نهایت ترکیبی زیر 23 سال و بزرگسالان را دور هم جمع کردیم.

سرمربی تیم روئینگ در پاسخ به این سوال که آیا بحث بازگشت نازنین ملایی همچنان مطرح است، گفت: او خودش تصمیماتی دارد که باید به نقطه نهایی برسد تا آن را اجرایی کند. اگر می خواهد در جایگاه ورزشکار یا مسند دیگر باشد باید به تصمیم نهایی برسد.

فرزام در پاسخ به این سوال که آیا نازنین ملایی می‌تواند تنها تمرین کند و در تست‌ها شرکت کند، تصریح کرد: 15 سال به صورت مستمر سرمربی تیم ملی بودم کلا نه فقط در مورد نازنین ملایی برای هر کسی در تک نفره مستقل تمرین می‌کرد این شرایط را ایجاد کردم که می تواند تست بدهد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ