احداث مسیر جدید برای تردد کامیون‌های معادن بالادست سرنجیانه

اقتصاد ایران: سنندج- بازرس کل کردستان اعلام کرد: در راستای حل مشکل روستای سرنجیانه و رفع تردد کامیون‌های حمل محموله معدنی قرار است مسیر جایگزین برای تردد کامیون‌ها تا ۲ ماه دیگر به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی هواسی صبح شنبه بعداز بازدید از مسیر روستای سرنجیانه و پیگیری شکایات و مطالبات مردم این روستا مبنی بر تردد کامیون‌های حامل مواد معدنی در داخل روستا به خبرنگاران اعلام کرد: گرچه روستای سرینجیانه در سایه بی‌مهری معادن بالادستی و پتروشیمی سنندج قرار دارد اما با ورود سازمان بازرسی کردستان به مشکل ۱۲ ساله روستای سرنجیانه این مشکل پیگیری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در این بازدید که به منظور احصاء مشکلات این روستا صورت گرفت، از نقاط مورد چالش روستا بازدید شد.

وی تصریح کرد: در این بازدید مشکلاتی اراضی کشاورزی، جاده دسترسی به پتروشیمی و معادن بالادست و همچنین تردد کامیون‌های حامل محموله‌های معدنی از داخل روستای سرنجیانه و ایجاد مشکلاتی برای ساکنین این روستا مورد بررسی قرار گرفت.

بازرس کل استان کردستان عنوان کرد: پس از بازدید از مسیرهای جایگزین، با لحاظ حقوق معادن که برای تولید دارای حقوقی هستند همچنین توجه به حقوق مردم ساکن روستا و مسائل مربوط به حوزه ایمنی تصمیمات لازم اتخاذ شد.

هواسی ادامه داد: در پایان این بازدید، جلسه‌ای در شرکت پتروشیمی سنندج برگزار شد و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد مصوبات آن تا دو ماه آینده اجرایی شود.

وی افزود: یکی از این مصوبات، احداث مسیر جدید و جایگزین بود که مقرر شد توسط صاحبان معادن طراحی و ظرف ۲ ماه آینده به بهره برداری برسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ