مقاومت‌فلسطین: دشمن بهای جنایات در غزه و لبنان را خواهد داد

اقتصاد ایران: گروه‌های مقاومت فلسطین با محکومیت حملات جنون‌آمیز اشغالگران به ضاحیه بیروت، اعلام کردند که صهیونیست‌ها هرگز به اهداف خود نمی‌رسند و به زودی بهای جنایت خود را در غزه و لبنان پرداخت خواهند کرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گروه‌های مختلف مقاومت فلسطین در بیانیه‌های جداگانه، تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت که منجر به قتل عام تعداد زیادی از غیرنظامیان شده است را محکوم و تاکید کردند که به قدرت مقاومت اسلامی لبنان اعتماد دارند و قدردان فداکاری‌ها و استواری ملت این کشور هستند.

اعراب سکوت شرم‌آور خود مقابل جنایات صهیونیست‌ها را بشکنند

جنبش حماس در بیانیه خود به این منظور اعلام کرد که رژیم اشغالگر با انجام هولناک‌ترین کشتارها علیه مردم فلسطین و لبنان و با هدف قرار دادن رهبران و فرماندهان مقاومت تصور می‌کند که می‌تواند اهداف خود را محقق سازد و به پیروزی موهومی که فکر می‌کند، برسد.

حماس با تاکید بر همبستگی مطلق با مردم لبنان و مقاومت این کشور، از فداکاری‌ها و پایداری آنها در نبرد با دشمن صهیونیستی برای حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و دفاع از لبنان قدردانی کرد.

این جنبش از امت عربی- اسلامی خواست تا سکوت خود را در قبال جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر بشکنند و با همه ابزارهای ممکن و در همه محافل بین‌المللی، حمایت آمریکا از تجاوزات وحشیانه دشمن صهیونیستی علیه مردم لبنان و فلسطین را محکوم کنند.

دشمن به زودی بهای جنایات خود را خواهد داد

جنبش جهاد اسلامی هم در بیانیه خود، با اشاره به اینکه حملات جنون آمیز صهیونیست‌ها به ضاحیه جنوبی بیروت و ویران کردن ساختمان‌های مسکونی، در چهارچوب جنایات جنگی نازی‌های صهیونیست قرار دارد، تاکید کرد که دشمن اشغالگر به زودی بهای جنایات خود را خواهد داد.

این جنبش افزود: بمباران عامدانه مناطق مسکونی و غیرنظامی، با هیچ یک از دروغ‌هایی که دشمن صهیونیستی می‌گوید، قابل توجیه نیست. این تجاوزات وحشیانه در چهارچوب جنایات آشکار جنگی قرار دارد و همه کسانی که دروغ‌های بنیامین نتانیاهو ،نخست وزیر رژیم اشغالگر در سازمان ملل را تحسین می‌کردند، در جنایات او شریک هستند.

جنایات اسرائیل با حمایت آمریکا ادامه یافته است

جنبش مجاهدین فلسطین هم به نوبه خود اعلام کرد: تجاوز به غیرنظامیان در لبنان، امتداد جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه غزه و بخشی از جنگ علنی این رژیم علیه امت اسلامی است و انجام این جنایات بدون حمایت آمریکا امکان‌پذیر نبود.

این جنبش، سکوت، همدستی بین المللی و تسلیم شدن شرم آور رژیم‌های عربی در برابر جنایات رژیم اشغالگر را محکوم و اعلام کرد: دشمن با این کشتارهای ظالمانه و وحشیانه، هرگز نمی‌تواند بازدارندگی و اعتبار پوشالی خود را که توسط رزمندگان مقاومت نابود شده است، احیا کند.

جنبش مجاهدین فلسطین در ادامه از همه نیروهای مقاومت در امت اسلامی خواست، عملیات‌های خود ضد دشمن صهیونیستی را تشدید کنند و تاکید کرد: تنها با زور و مقاومت می‌توان در برابر این دشمن جنایتکار ایستاد.

گزینه‌ای جز تشدید مقاومت ضد اشغالگران وجود ندارد

از طرف دیگر کمیته‌های مقاومت فلسطین، اعلام کردند: جنایاتی که اشغالگران مقابل دیدگان همه جهان و با همکاری آمریکا و توسط تسلیحات و موشک‌های این کشور انجام می‌دهند، بیانگر آن است که هیچ راه و گزینه‌ای برای مقابله با این دشمن و متحدانش وجود ندارد؛ جز با تشدید مقاومت در همه اشکال آن.

در بیانیه کمیته‌های مقاومت فلسطین آمده است: بمباران وحشیانه ساختمان‌های مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت، در چهارچوب ادامه جنگ نسل کشی رژیم اشغالگر است که از یک سال گذشته تاکنون در نوار غزه ادامه دارد.

رژیم اشغالگر به دنبال منفجر کردن منطقه است

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین هم حمایت خود را از مقاومت و مردم لبنان اعلام و تاکید کرد: ما به قدرت لبنانی‌ها در وادار کردن دشمن به پرداخت بهای سنگین، به خاطر این جنایات، اعتماد کامل داریم و صهیونیست‌ها هرگز به اهداف خود نمی‌رسند.

این جنبش با محکوم کردن تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، خاطرنشان کرد که این حملات جنون آمیز، بیانگر اصرار رژیم اشغالگر و نتانیاهو بر تشدید تنش‌ها و ادامه کشتارها و انفجار در منطقه است.

جنبش فتح انتفاضه هم به نوبه خود با صدور بیانیه‌ای در واکنش به حملات دیوانه وار رژیم صهیونیستی به لبنان اعلام کرد: هدف از این جنایات اشغالگران، کشاندن لبنان به جنگی آشکار و وادار کردن حزب الله به عقب نشینی از موضع خود در حمایت از مردم فلسطین است. ما از فداکاری‌های بزرگ حزب الله و ملت لبنان در مقابله با رژیم اشغالگر قدردانی و همبستگی کامل خود را با لبنان و مقاومت آن اعلام می‌کنیم.

جنبش آزادگان فلسطین هم در بیانیه‌ای به همین منظور اعلام کرد که هدف قرار دادن مناطق غیرنظامی به بهانه ترور فرماندهان نظامی مقاومت، یک دروغ تکراری و نخ‌نما شده است که دشمن اشغالگر در همه جنایات خود از آن استفاده می‌کند و ما بارها این دروغ را در هدف قرار دادن مراکز آوارگان و مدارس و چادرهای آوارگان در نوار غزه شنیده‌ایم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها بیانگر بی‌تفاوتی آشکار آنها به قوانین بین‌المللی بوده و صلح و امنیت را در کل منطقه تهدید می‌کند. ما از شورای امنیت می‌خواهیم تا همه جنایات اشغالگران و استفاده آنها از بمب‌های انفجاری قوی در مناطق غیرنظامی را محکوم کند و مسئولیت خود را در برابر این جنایات بر عهده بگیرد.

بامداد امروز منابع لبنانی اعلام کردند که رژیم اشغالگر دور جدید حملات خود به ضاحیه بیروت را آغاز کرده است.

تجاوزات بی وقفه جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی ضاحیه جنوبی بیروت از عصر جمعه شروع شده و همچنان ادامه دارد. چندین مناطق در البقاع در شرق لبنان نیز هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

منابع خبری لبنان گزارش دادند که جنگنده‌های صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته مناطق برج البراجنة، اللیلکی، تحویطة الغدیر و المریجة در ضاحیه در جنوب بیروت را هدف قرار دادند. یک باب منزل مسکونی در منطقه الجاموس در ضاحیه نیز هدف حملات هوایی جنگنده‌های صهیونیستی قرار گرفت.

گزارش‌ها حاکی است که ضاحیه بامداد امشب بیش از 30 بار هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ