دنبال سفر به آمریکا نیستم/ تمام برنامه‌هایم را به حدادی سپردم

اقتصاد ایران: قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: تمام برنامه‌هایم را به حدادی سپردم چرا که او مسیر رسیدن به اهداف مشخص شده را بلد است. امیدوارم با تعامل خوبی که داریم بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

حسین رسولی، عضو تیم ملی دوومیدانی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص کیفیت رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور اظهار کرد: محل برگزاری مسابقات فقط تهران بود و شرایط به نظرم کمی بهتر از قبل شده بود. یکسری تغییرات از نظر زیباسازی مجموعه که در انگیزه ورزشکاران تاثیرات مثبتی می‌تواند داشته باشد، صورت گرفته بود که اتفاق خوبی بود.

وی افزود: از نظر میزان قراردادها ولی تغییرات خاصی را شاهد نبودیم. هر چند باشگاه کاراماشین با ورزشکاران به اصطلاح تاپ کشور رقم خوبی را بسته بود اما در این زمینه وضعیت به شکل هر سال بود و اگر بخواهیم دستمزدهای لیگ دوومیدانی را با سایر رشته ها مقایسه کنیم میزان دریافتی دونده های کشورمان خیلی پایین است.

قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو در واکنش به راه اندازی کمپ ویژه برای تیم ملی توسط فدراسیون دوومیدانی گفت: آنطور که ما هم شنیدیم گویا باشگاه آفتاب انقلاب را قرار است به طور ویژه به ملی پوشان اختصاص دهند. از اواخر مهر هم قرار است اردوهای تیم ملی تشکیل شود و باید دید در این اردو شاهد چه تغییراتی خواهیم بود.

رسولی با بیان اینکه داشتن کمپ ویژه برای ملی پوشان قطعاً یک حرکت رو به جلو است؛ توضیح داد: تا همین چند ماه اخیر وضعیت در باشگاه آفتاب انقلاب به شکلی بود که ملی پوشان در کنار دوومیدانی کاران معمولی تمرین می کردند که در اکثر اوقات همین امر به دلیل شلوغی مجموعه باعث می‌شد ملی پوشانی که خودشان را برای مسابقات بزرگ آماده می‌کنند تمرکز لازم را نداشته باشند.

این پرتابگر کشورمان در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: احسان حدادی به تازگی ریاست فدراسیون را به عهده گرفته است و توقع ما هم از او نباید برای تغییر و تحولات بالا باشد. حدود ۲ سال دیگر بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا را در پیش داریم که هدف فدراسیون و ورزشکاران این است که بتوانند در این بازی‌ها به اهداف مشخص شده خود دست پیدا کنند. بشخصه دلم روشن است و امیدوارم دوومیدانی کشورم شاهد روزهای خوب و با آرامشی باشد.

دنبال سفر به آمریکا نیستم/ تمام برنامه‌هایم را به حدادی سپردم

عضو تیم ملی دوومیدانی در پاسخ به این پرسش که در نیمه دوم سال چه برنامه و مسابقاتی را در پیش رو دارید؟ گفت: من تمام برنامه‌هایم را به احسان حدادی سپردم و همانطور که گفتم از آخر مهر اردوهای تیم ملی برگزار خواهد شد، باید دید فدراسیون قرار است اعزام به چه مسابقاتی را در اولویت کاری خود قرار دهد. دوومیدانی ایران تا بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ مسابقات مختلفی مانند قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و بازی‌های کشورهای اسلامی را دارد که احتمالاً حضور در این رویدادها از جمله برنامه‌های ما باشد اما هنوز هیچ چیز قطعی شده نیست.

رسولی با اشاره به اینکه تعامل خوبی را با حدادی دارم و در مورد برنامه‌هایم با او صحبت کردم؛ عنوان کرد: در جلساتی که اخیراً با فدراسیون داشتم آقای حدادی درباره برنامه‌هایم پرس‌وجو کرد که من هم گفتم هدفم پرتاب نزدیک به ۷۰ متر است و تکرار مدال خوش رنگ طلا در بازی‌های آسیایی و سپس کسب سهمیه المپیک؛ همانجا هم اعلام کردم که به دنبال این نیستم که حتماً به آمریکا و یا کشورهای اروپایی بروم فقط نیاز به تمرکز بهتر و حمایت بیشتر دارم. حدادی خودش مدال نقره المپیک پرتاب دیسک را دارد و قطعاً به خوبی مسیر رسیدن به این هدف را بلد است. به همین خاطر با اعتماد به او و برنامه ریزی‌هایی که دارد در مسیر تحقق هدفم تلاشم را ادامه خواهم داد.

دارمده مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو در ماده پرتاب دیسک در واکنش به جذب مربی خارجی طراز اول دنیا هم گفت: برای موفقیت در میدان‌های بزرگ باید علم خودمان را هم به روز کنیم و قطعاً یکی از راه‌های این عمل استفاده از دانش مربیان خارجی خوب در سطح جهانی است. یکی از برنامه‌های فدراسیون در برخی ماده‌ها نیز جذب چنین مربیانی است. قطعاً حضور مربی خارجی خوب در کشورمان برای مربی‌های داخلی هم می‌تواند یک اتفاق مثبت باشد چرا که با حضور در کنار آن‌ها می‌توانند از دانش این مربیان استفاده کرده و برای آینده دوومیدانی شاگردان خوبی را آموزش دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ