تکمیل پروژه‌های ترافیکی شهر تبریز تا بازگشایی مدارس

اقتصاد ایران: تبریز-شهردار تبریز از تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های ترافیکی شهر و تسهیل تردد تا بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار در بازدید شبانه خود از پروژه‌های ترافیکی شهر که به همراه حجت‌الاسلام سیدکاظم زعفرانچیلر و یاسین بجانی، از اعضای شورای اسلامی شهر صورت گرفت، اظهار کرد: پروژه آسفالت مسیر چایکنار با ۳۶ هزار مترمربع مساحت از آبرسان تا پل شهید بهشتی به منظور کاهش ایجاد مزاحمت ترافیکی برای شهروندان به صورت شبانه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به حجم آسفالت این پروژه افزود: بیش از ۱۰ هزار تن آسفالت با هزینه ۲۰ میلیارد تومان در این پروژه استفاده شده است.

شهردار تبریز با اشاره به توزیع بیش از ۳۲۰ هزار تن آسفالت در نیمه اول سال جاری خاطرنشان کرد: توزیع این حجم از آسفالت در سطح شهر تا نیمه اول سال جاری رکوردی در تاریخ شهرداری تبریز است که در کنار رکورد تولید، رکورد اجرا و توزیع را نیز تغییر داده است.

به گفته وی هدفگذاری مدیریت شهری در حوزه آسفالت در سال جاری، توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت در شریان‌های اصلی و محلات شهر است که برای این منظور هزار و ۲۰۰ میلیارد اعتبار پیش‌بینی شده است.

هوشیار همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای ۲۵۰ کیلومتر فیبر نوری در سطح شهر خاطرنشان کرد: علاوه بر اجرای ۲۵۰ کیلومتر فیبر نوری در سطح شهر، فاز دوم فیبر نوری نیز برای توسعه بیش از ۵۰۰ کیلومتر در دست اجرا است.

شهردار تبریز افزود: هدف‌گذاری مدیریت شهری اجرای ۸۵۰ کیلومتر فیبر نوری تا درب منازل شهروندان است و تلاش داریم فیبر نوری تبریز از بهمن‌ماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

هوشیار در پایان صحبت‌های خود ابراز امیدواری کرد پروژه‌های ترافیکی شهر تا بازگشایی مدارس تکمیل و مشکلی در رفت‌وآمد شهروندان ایجاد نشود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ