جشن ۱۷ربیع و هفته وحدت در میدان ولی عصر(عج) تهران برگزار می شود

اقتصاد ایران: تهران- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: جشن ۱۷ربیع و هفته وحدت در میدان ولی عصر(عج) تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مراسم باشکوه جشن ۱۷ ربیع و هفته وحدت در میدان ولی عصر (ع) تهران روز جمعه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد و صدها موکب و ایستگاه صلواتی و فرهنگی در حدفاصل میدان هفتم تیر تا میدان ولی عصر (عج) و از چهار راه ولی عصر (عج) تا میدان ولی عصر (عج) در خدمت مردم عزیز خواهند بود.

وی با اشاره به اهمیت هفته وحدت و دشمنی دنیای استکبار با وحدت امت اسلامی گفت: هفته وحدت امسال با شعار "وحدت امت اسلامی، نجات غزه مظلوم" برگزار می‌شود و امت اسلامی ضمن برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و رئیس مذهب شیعه، دفاع خود از ملت مظلوم غزه، محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل و اهانت به قرآن کریم توسط سربازان این رژیم منحوس را به نمایش خواهند گذاشت.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: ضمن برگزاری مراسم جشن میلاد و هفته وحدت در مساجد و هیئات مذهبی و تولید محتواهای مناسب این ایام و اجرای پویش‌های فرهنگی و فضاسازی شهری جشن‌های میدانی و نور افشانی در سطح شهرستان‌ها و بخش‌های استان تهران برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: این مراسم باشکوه در میدان ولی عصر (ع) تهران روز جمعه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد و صدها موکب و ایستگاه صلواتی و فرهنگی در حدفاصل میدان هفتم تیر تا میدان ولی عصر (عج) و از چهار راه ولی عصر (عج) تا میدان ولی عصر (عج) در خدمت مردم عزیز خواهند بود.

محمودی با تقدیر از همه دست اندرکاران مراسم سپاه، بسیج، شهرداری، نیروهای امنیتی و انتظامی و راهور که در برگزاری مراسم تلاش کرده اند از خانواده‌های تهرانی دعوت کرد در این مراسم جشن باشکوه شرکت کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ