۴۷ بسته لوازم‌التحریر در قوچان توزیع شد

اقتصاد ایران: قوچان- مسوول گروه جهادی رسانه‌ای شهید رهبر قوچان از توزیع ۴۷ بسته لوازم‌التحریر در شهرستان قوچان برای سومین سال پیاپی با کمک جمعی از خبرنگاران و خیرین خبر داد.

مجید جعفری مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همه‌ساله با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان و خانواده‌ها در تکاپوی خرید لوازم‌التحریر، کیف، لباس مدرسه و … هستند اما برخی خانواده‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی توان خرید برخی از این اقلام را برای فرزندان خود ندارند.

مسؤول گروه جهادی رسانه‌ای شهید رهبر قوچان تصریح کرد: گروه جهادی رسانه‌ای شهید غلامرضا رهبر از سال ۹۹ در قوچان تشکیل شد که هدف اصلی آن توجه به مسئله رسانه و ارتقا سطح سواد رسانه‌ای در جامعه است اما در کنار آن کمک به خانواده‌های نیازمند دارای فرزند نیز در اولویت برنامه‌ای این گروه جهادی قرار دارد.

وی یادآور شد: این گروه جهادی در اولین سال فعالیت خود توزیع غذای گرم و بسته معیشتی را با همکاری جمعی از خیرین به‌ویژه هیئت ابوالفضلی این شهرستان در حاشیه شهر و نقاط کم برخوردار آغاز کرد و تا امروز توانسته است بیش از ۱۰ نوبت بسته معیشتی را میان خانواده‌های نیازمند توزیع کند.

جعفری مقدم ادامه داد: کمک‌های انجام‌شده در طی این ۴ سال در قالب غذای گرم، بسته‌های معیشتی، لوازم‌التحریر، بسته‌های یلدایی و نذر ویتامین برای ایام کرونا بوده است که بدون هیچ کمک دولتی و تنها از طریق جمعی از خبرنگاران و خیرین شهرستان این مهم اتفاق افتاده است.

مسؤول گروه جهادی رسانه‌ای شهید رهبر قوچان بیان کرد: امسال برای سومین سال پیاپی خیرین پای‌کار آمده و با محوریت این گروه جهادی ۴۷ بسته لوازم‌التحریر شامل دفتر، کیف، خودکار، مداد، … به ارزش مجموعاً بیش از ۱۸ میلیون تومان تهیه و میان دانش آموزان نیازمند توزیع کردند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ خانواده تحت پوشش این گروه جهادی قرار دارند، افزود: تمامی خانواده‌ای نیازمند تحت پوشش دارای فرزند بوده و از هیچ ارگانی کمک دریافت نمی‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ