حفظ انسجام جبهه مقاومت مهم‌ترین نقش و محور اصلی است

اقتصاد ایران: مشهد- رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: حفظ انسجام جبهه مقاومت مهم‌ترین نقش و محور اصلی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه نهمین گروه دانشجویان شرکت کننده در سومین مرحله طرح ملی «حامیم» در اردوگاه فرهنگی امام رضا (ع) اظهار کرد: نظام سلطه در آستانه یک تحقیر بزرگ است و شما جوانان عزیز و دانشجویان در این جنگ نقطه قوت جریان مقاومت هستید.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: در شرایط و وضعیت کنونی جهان، ما در یک جریان مهم تاریخ قرار داریم، چرخش‌های بزرگ تحولی در حال رخ دادن است و دانشجویان در وسط میدان جنگ بزرگی قرار دارند.

وی بیان کرد: در این جنگ ترکیبی، دشمن از آخرین دستاوردها و فناوری‌ها استفاده می‌کند و همه اینها در خدمت یک رژیم کودک کش قرار دارد. با این حال نماینده نظام سلطه اکنون ذلیل شده است و با تمام بمب‌ها و موشک‌ها به نقطه‌ای رسیده است که می‌گوید ما بدون اینکه به دستاوردی برسیم مجبوریم آتش بس را قبول کنیم.

رستمی ادامه داد: اسرائیل در معرض ضربات خرد کننده جریان مقاومت و انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است، یک موشک رزمندگان یمنی، تمام لایه‌های امنیتی و حفاظتی رژیم صهیونیستی را چگونه شکست و در تل‌آویو فرود آمد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه حفظ انسجام جبهه مقاومت مهم‌ترین نقش و محور اصلی است، ادامه داد: در حال حاضر جوانان پرورش یافته در تمدن غرب، می‌خواهند با شما هم‌جبهه شوند. تغییر جریان تاریخ در حال رخ دادن است و باید دید در این زمینه نقش شما چیست.

وی با اشاره به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: با وجود تمام تلاش‌های دشمن و پمپاژهای رسانه‌ای، شاهد این هستیم که درون جامعه آمریکا جبهه مقاومت شکل گرفته است. سه رئیس دانشگاه آمریکا بخاطر حمایت دانشجویان آنها از فلسطین و مردم غزه استیضاح می‌شوند.

رستمی تاکید کرد: شما دانشجویان برای حفظ کانون انقلاب مسئولیت دارید، در مرحله اول باید مراقب خودتان باشید که ثبات قدم را از دست ندهید و در گام بعدی باید مراقب ثبات محیط و اطرافیان خودتان باشید و آنها را حفظ کنید.

به گفته رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گوهرهای واقعی، انسان‌های محکمی هستند که در تنگناها پای کار می‌مانند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ