تجاوز دیروز مجازاتی ویژه خواهد داشت/درسطح عملکردی آسیبی ندیده‌ایم

اقتصاد ایران: رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در مراسم تشییع شهدای انفجار دستگاه‌های ارتباطی اعلام کرد که این اقدام دشمن صهیونیست با مجازاتی ویژه روبرو خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در مراسم تشییع شهدای انفجار دستگاه‌های ارتباطی سخنرانی کرد.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: ملت مقاومت هیچگاه ضعیف نشده و نخواهد شد. دشمن و حامیان آن همچنان از درک این حقیقت درمانده‌اند.

صفی الدین اعلام کرد: دشمن تا به امروز نفهمیده است که ملت مقاومت و جامعه مقاومت که بر پایه فرهنگ جانبازی و بخشیدن تربیت شده کیست.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان افزود: تا پایان راه عقب‌نشینی در کار نخواهد بود. تاکید می‌کنم که زخمی‌ها به میدان نبردشان باز خواهند گشت تا راه را کامل کنند.

صفی الدین ادامه داد: دشمن متوهم خیال می‌کند که می‌تواند از این راه پرسروصدا و آزارنده هدف خود را محقق کند. ما به دشمن می‌گوئیم که اگر هدف تو توقف نبرد پشتیبانی است، باید بدانی که این نبرد قدرت، عزم و پیشرفت بیش‌تری پیدا خواهد کرد.

وی افزود: نتانیاهو می‌داند که این راه تنها برای پیشبرد نیرنگ‌ها و دروغ‌های وی است و این اقدام به هیچ‌وجه او را به اهدافش نمی‌رساند. مقاومت نیرومند است و می‌تواند مقاوم بماند و شکست را به دشمن تحمیل کند.

صفی الدین گفت: تنها چند ساعت پس از تجاوز به لبنان مقاومت به نتانیاهو می‌گوید که آماده است و هرگز در سطح عملکردی آسیبی ندیده است.

وی ادامه داد: ما در برابر سبکی نو و رویارویی‌ای جدید با دشمن هستیم تا بفهمد که ما قومی هستیم که پا پس نمی‌کشیم. این تجاوز حتماً مجازات ویژه و قصاص ویژه خود را خواهد داشت و این مجازات حتماً در پیش است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ